ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: nedjelja, 29.04.2007.

...predobro..predobro...

…ma naslov govori svesmijeh…u subotu je bilo predobro…izašli smo van tek oko 10,burninmadpošto smo se spremali 300godina i takorofl…al dobro,bitno da smo mi izašli…otišli smo do tvrđe,malo bili na trgu sa matejom,berom,luxom,nikolom,vecom,totom…i tak s njima… hehe,pa otišli do feniksa…i u 12 smo ošli kući tj. kod marine…i mi došli i barby i galička ostali kod kuće a ja i marinčica se vratile u feniks…aaa bilo je baš cool…i treba im biti žao što nisu išle s nama…i došli onda i mi kući u 2,i njih 2 su bile dobre pa su napravile palačinke…hehe…baš su bile njammmnjaminjaminjaminjamiyes…i tak se zajebavala…i barby ošla spavat,a mi se u 5 ujutro uputile na jezik hahahahahahaha…naravno u piđamama,hehe…strašno…koma…to samo mi možemo…al jebiga,jednom se živi…i moram staviti te slike,ove će me ubiti,al eto da se i vi malo smijete…hehe…i tako,prošla i ova subota,bilo je stvarno predobro,nadam se da će tak sada češće biti…evo sada ide i 1.maj,nadajmo se da će biti dobro,a ako ne onda stvarno neznam…
Eto…evo sad malo slikica,da se smijete…hehe…i tako…papa…volim vas sve…kiko veliku pusu ti šaljem i volim te jako punocerekcerekcerekcerekcerekkisskisskisskiss…pozz svima…kiss…cmok…kisscerekwavewavewavemahwavemahpartysmijehroflyeswink

...ivančica...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...marinčica...kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...marinčica & ivana...headbangsmijehroflnutluddead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...marina & ivana...headbangheadbangheadbangsmijehsmijehroflroflrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...barbara & marina...kisskisskisskisskisssmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...curke,nemoj te me ubiti...hehe...a šta,nek se i drugi malo smiju...hahaha...volim vas...pusaaaaa...cerekcerekcerekkisskisskisscerekcerekcerekkisskisskisskisscerekcerekcerek

- 14:45 - Pretty In Pink... (9) - Print Post... - Link Of This Post...