ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: subota, 28.04.2007.

...da da...

...evO da i ja nakOn dugO vremena napišem pOst...barbara je dOsta pisala pa evO sada je na meni red...evO danas subOta,ide se van...nadam se da neće biti dOsadnO...idemO Onda spavati kOd naše marinice,starci su jOj na mOru,tak da će 100% biti dObrO...štO se tiče škOle..hmmm...KOMA...a kO i uvijek šta drugO reći...jučer me je barby šišala...sad imam šiške,hehe...a valjda je dObrO,mislim barbara mi je tO radila tak da mOra biti super...marinu je bOjala,galićki pramenove mal stavljala i takO...uglavnOm barbara je prava frizerka hehehe...kisskisssmijehsmijeh
...e da meni i kiki bilO u utOrak 5mj...a baš cool cerekcerekkiss...
e da...anđO štO se tiče petka(kaO naše svađe),ma de tO je strašnO...OkO glupOsti smO se zakačili...yes
ja ti sam rekla da se nedereš ranO ujutrO a ti se napizdila...jOOOj jOOOj...nećemO takO...znaš ti da ja tebe vOlim...
etO tOlikO od mene...pusa svima...vOlim vas sve...kisskisskisscerekcerekcerekcerekcereksmijehparty

...evO slikica sa šiškicama...hehe...roflroflroflroflwavewavesmijeh
...koma al ono...hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:19 - Pretty In Pink... (11) - Print Post... - Link Of This Post...