ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: četvrtak, 05.04.2007.

A dOŠlO i Na MeNe VrIjEmE...

sad razmišljam kak se piše došlo vrijeme i na mene il i name je došlo vrijeme no ugl. došo red da ja napišem post jasno mi je da neče bit ni jedan kom...jer ja pišem post no nea veze ivana mi rekla da ga napišem pa ono naravno da ču napisat hehe...wink oooo da...šta da kažem....hmmm...e da svi vi koji ste sad na praznicima nevolim vas jer bi i ja na praznike a nem0ogu moram na prasku madeeknononozalivenludnamcornamcornamcornamcornamcornonononononoeeknonoeeknobang..i tak...hahahaha...što reči...evo ja više ono kao nisamu kazni sad mi je galička u kazni....bang no nea veze donjela sam joj danas zaminaciju tak da ono nea veze...hehehehe....evo nastavljam sad mal štekam s pisanjem hehe....a kad neznam šta da pišem...eee da skinila sam si neki cool program i predobar je za slike hahha sad sam luda..i kumo ev ak pročitaš ovodam ti link da i ti skineš jer je prekul pa da se više nemoraš mučit s traženjem hehe...evo ostavite mi kom znam da vam se neda i da vam ja nisam zanimljiva no neama veze heheroflbangbang idem pusaaa svima volim vas jaaako puno kissmah

- 23:12 - Pretty In Pink... (25) - Print Post... - Link Of This Post...