ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: četvrtak, 29.03.2007.

…jedan lijep „sunčan dan“…

…evO Opet ja pišem pOst al nemOj te misliti da je barbara zapOstavila naš blOg pOštO tO nije istina…jednOstavnO ja prečestO pišem pOstOve al tO samO zatO štO mi je dOsadnO…hehe…
evO danas smO malO pOslije škOle bili na kafi u big benu i bilO je dOsadnO i jOš plus svega tamO su bili ljudi kOje baš ja i barby ne pOdnOsimO takO da smO sjedile 20min i Ošle…Ošle se najesti u pekaru i Otišli u centar…završili smO u nami,a zatim u superu…i dakle šta smO tamO kupili?!?! Hmmm…kupili smo suncOkret hahahaha…izašli iz supera i sjeli na klupicu i hranili gOlubOve…haha,bilO je precOOl,al ja i barby se bOjimO gOlubOva ali bile smO dObre i ipak smO ih nahranili,ima malO takih dObrih ljudi,jel da??!! Heheheh…e da nisam rekla da je i galićka bila s nama,ipak je i Ona dObra pa nije mogla izOstati sa tOg sata „hranjenje gOlubOva“…hahah…i takO…
…ja sam išla u škOlu u pOla 8 ujutrO i dOšla sam kući u 8 sati navečer…haha…ja idem u Obje smjene u škOli haha…mOš si mislit,jedva izdržim i Onu jednu…
…bila sam kOd galićke i u intersparu,i bilO je cOOl,ima prepredObrih stvari…i naravnO tamO sam srela MIHU (OnOg cOOl,ispravnOg dečka,štO ima njegOvih slika u bOx-u,hehe,cure pOgledaj te akO jOš niste…) i Ovim putem pOzz jOš jednOm Mihu…hehe…i takO…i ja dOšla lijepO kući i gledala tv…i evO me sada na netu i tak malO zujim…hehe…etO malO duži pOst al tak tO ide…idem sada…papa…

…pOzz mateu,senku,barbaru,galićku,bogdanicu,bOlesnu betu kme brzO nam Ozdravi,ninu,adama,kiku,mihu,krpu,senada,sinišu,šulavu…ma e znate šta?! Sve vas pOzdravljam i sve vas jakO punO vOlim…hehe…

…OdOh sada…kiss svima…cerekcerekwavewavewavekisskisskisskisskisssmijeh

….evO malO slikica Od nas danas i naravnO Od naših prijatelja GoLUBoVA…heheh…


...galićka...kao nisam cool...ma de...hehe...precool sam... smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ivana...dođite mamici...hahahahaha...smijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...naši dragi usrani prijatelji...golupčići...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ivana i prijatelji golubovi...hahahah...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...marina...i dalje traži golubove...
rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ivana...i prijatelj u letu hahah...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ja kod galićke u sobici...precool sobica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ma precool si marina...hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...miha...a njega sam vidjela danas pa moram i njega staviti...heheh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:03 - Pretty In Pink... (52) - Print Post... - Link Of This Post...