ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: ponedjeljak, 12.03.2007.

Sr€t@n v@m r0đ€nd@n....

…hmmm…evo ja opet pišem post…joooj kak sam dobra…nisam lijena…ma nooo di bi ja…kod mene nema ništa novo,sve po starom,dosada i samo dosada…e da…sutra je 13.3. a na taj dan se moj dečko kojeg najviše volim rodio…stoga mu malo unaprijed želim sve najbolje…jako te puno volim samo da znaš…i nemoj te da vam se dogodi da mu neko ne čestita 16-ti rođendan…

…barbara i ja smo si skontali da se ovaj broj propalih carica treba smanjiti,stoga izdvajamo jednu caricu a ta carica je Anavi…

EVO PAR RAZLOGA ZAŠTO SMO TAKO OKRUTNE I ZAŠTO SMO TO NAPRAVILE:

1. neznam kad je zadnji put napisala post
2. neznam jel ona uopće zna da mi imao još uvijek blog
3. jako se promijenila
4. nedružimo se više ko prije
5. stalo se svađamo i prepucavamo nešt
6. nepijemo više,nezajebavamo se…
7. našla si je dečka i nema više vremena za nas…
8. važniji joj je dečko od frendica(čudno…)
9. jednostavno promijenila se…nažalost…kme…

…pozz svima…volim vas sve
kiko volim te jako puno,šaljem ti veliku pusu
…evo sad barbari prepuštam…

by: waveiwančicawave


Hmm….evo i moj dio bloga….hehehe…evo na našem blogu se sve mjenja ko se eče britit o njemu neče ni bit na njemu…=)….eto ivana volim te…za slike..i ja sam danas stavila još slika i pjesmu stavila i predložak promjenila i sve ostalo živo i neživo blog nam je totalno promjenjen….eto kiko nam sutra ima rođendan…ueee sretan ti rođendan….=)…a cool….ja sutra imam sistenatski….i tak….ja nebiiiiiii….a plač…kiko a val čemo izdržat…)=…hahaha….e i moja sestrička ima rođendan danas….pa onak seko sretan ti rođendan…=)…..ja tebe volim….jer kiko voli ivana pa aj ja ču tebe….=P…hahaha…ljudi puuuuuuuuuuuuuno hvala na komentarina….srce ste …volim vas….puuuuno najviše…..ugl…dost je bilo…..još moram mal slika stavit….=P…..e i to hmm. Napočetku teskta je slučajnost majke mi moje…joj ivana i razmišlajmo isto…=)….


i evo jedna slika od mene i ivane za kiko iako sam ju ja napravila hhahahhaha....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

volim vas sve
....wavemahkiss

by:B@rb@r@

- 22:30 - Pretty In Pink... (51) - Print Post... - Link Of This Post...