ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: utorak, 05.12.2006.

Razočaranjima kraja nikada.bangbang.....

evo maram i ovdije napisat jedan post........
da nebi bilo da se više ne smatram caricaom........bwawhahahah
et ja u Sub bila u Zg i tak bilo z3zanj33333333333.........nadam se da je bilo ok i vama tu u os...
et ne znam šta još da kažem
evo zahvaljujem se Barbari za feniranje,,,,,,mogla bi opet.......hihihih.......
evo danas odgovaram latinski a ja tu pisem postovebangbang pa kad dobijem komad bit če to sasvim ok..thumbup....i stim 1 opet ču bit daleko iza moje dvije carice......hihihiroflsmijehsmijeh
šta još?????
e da jakoooooo sam umornaaaaaaaaazijevzijevzijevzijevzijev.........možda bi bilo bolje da počnem pit neke tabletice......eheheheh.......jooooooooooooj daa skoro zaboravih .........Kum je danas navodno dežuran..........ehehehehe
idem polako.....Uživaj te mi!! kI$$!!
kisskiss
~~AnAvi~~

- 11:57 - Pretty In Pink... (15) - Print Post... - Link Of This Post...