ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: ponedjeljak, 13.11.2006.

...hmmm...da... :) :) :) :)

...eto neznam koji naslow da bude i tako...deadsmijeh...ewo da nepiše samo naša carica blog moram i ja...smijeh..ewo u subotu je bilo predobro...smijeh...bili wani carice grgička i barbara,ary,marina,dozet i karlo i ja hehe smijehrofl...i tak...bilo je super...malo smo si popili...partypartysmijehsmijehtak da je ono bilo odlično...pola se toga nesjećam al ok...smijehsmijeh...ošli kasnije do twrđe tamo bilo dosadno...mislim ono...swake subote isto pa zato...pa smo odlučili otići do Oks-a smijehsmijehthumbup...tamo je bilo predobro...malo puno ljudi i prewruće,ali smo se mi super zabawili...bilo je i malo ljudi koje nepodnosimo ali nismo tolko obraćali pozornost na njih pa ono...bangsmijeh...i tak...ošli kući oko 12...smijehdead...i tako prošla i owa subota...nadam se da će i slijedeća bit tako super...ali owe subote mora ići s nama i moja galička...nije išla owu zato što je bila kod denisa na rođendanu...namcoryeswink...i tako...jaoooo tak sam sretna...danas stara mi nije bila na informacijamasmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehyes...imam komada jooooj...pa malo neoprawdanih....jooooj...bangbangsmijehsmijeh...a waljda ću nekako oprawdati hehe...
i tako...swe ostalo je super...eto neznam više šta da pišem pa idem hehe...smijehsmijeh
ewo pozz marini,mojoj marini,caricama,karlu,dozetu,arijani,matei,senki ma i tak dalje i tak dalje roflroflwink...pozz swima koje poznajemo...ajde kiss...uživajte...hvala na kom...ali moglo ih je biti i wiše...zato malo wiše kom...eheh...smijehsmijehsmijehkisskisskisskisskisskisswavewavewavewavekisskisskisskisskisswavewavewavewavemahmahmah

- 21:19 - Pretty In Pink... (131) - Print Post... - Link Of This Post...