ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: četvrtak, 09.11.2006.

n@slov je suvišan....

evo post i ono grrrrrrrrrrrrrr očemo mal više komentara mad i9l če bit problema....smijeh hehehehe....aj ostavite nam nekad koji komentar iseeeepreklinjem.... stvarno smo očajne zaliven i tako...ja neznam baš šta reči svaka riječ je suvišna ko i naslov hehehe... i sve u svemu nisam vič par dana bila na netu spavala sam od 9 do 9 hehehe....iak ja radim...loool...zujo pa ono nije to lako...danas bila mal vani zujila niš pametno mal se brukala s ivanom ko i uvjek i vidila nekog kod možda nisam htjea vidit al boli me ...sad pišem post jer ga nema ko drugi pisat burninmad ja mislim da bi bilo vrijeme da i ove ostale počmu neš pisat suosječam s kumom koja i sto tako jadna skoro stalno piše a piše ga sa senkom aj skoknite nekad i do njih hehehe i ovdje heeh to je moj blog...koji je isto tak mal očajan al ne baš ko ovaj....i sve u svemu ja idem vi uživajter pazite šta radite cure nemojte ostat trudne... volite se ....bla bla hehehe ae pusaaaaaa kiss mah
by:ko drugi neg b@rb@r@

- 22:33 - Pretty In Pink... (57) - Print Post... - Link Of This Post...