ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: četvrtak, 26.10.2006.

e s@d d@ i j@ neš n@pišem...

evo ja dost dugo nisam post pisala pa idem sad neš mal napisat tak reda radi....kak i sami znate mi pili u subotu mama mi rekla da če me poslat u ovu ustanovu za alkoholičare zaliven ja umrla rekla joj da nije noramlna rofl i tak ja svaki dan na praskui u utorak išla u kazalište hahahaha...danas mi kuma bila kod mene i dočer mi sutra u 8 neda joj se u školu i onda ju ja moram bojat i fenirat i onda popodne ja moram na praskui naveče odma s prakse van aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa umrjet ču mad mislim zaspat ču heheehehe...zijev i tako malo po malo....joj tak neam pojma šta da pišem evo sad me izbacio iz msn-a aaaaaaaaaaaaaaa eek aj vald če mi opet uč....a mrzim msn no joj eto ja se sutra moram rano dić da bi svima ispunila želje...neznam šta da kažem...aj ode ja uživajte pusaaaaaaaa mah volim vas cerek
by:b@rb@r@

- 22:58 - Pretty In Pink... (15) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: nedjelja, 22.10.2006.

smijehbangBruka i Votka s utjehom...partyparty

roflEto jučer bila subota i dan je počeo lijepo ….išla sam s Marinom u 10 na geografe…pa zalzutala na srednjici gdje je III.gim. imala turnir neki u nogometubang….tamo s sprdali s Lozom…ispao mi njegov sendvič…njamiSORRY….heehhe……onda došla kući i bilo Zezanje i onda išla van u nekih 15 do 8 ….nasli se Marina, Maiana, Maja, Lara, Ivana P. Marina G. Barbara i Ja……. otišli mi na v.b.k. partypartyi sad je bilo pitanje ….
Uzeti neku voćnu votku ili čistu (Votka Moskva) i da ajd ti nas 6 dogovori…Pane i Marina nisu pilithumbup…i tako…oni su odlučili pazit na nas….HVALA IM…….i sad mi kupili čistu i ajd sad onda u kadeni sprdnja bila…bwahahahaha…..tamo smo to popili i krenuli prema Tvrđi…..boca je bila bačena zbog K.K……. i tamo došli i ne znam kako smo došli…i meni se nešta desilo…..bwahahaahahahhaahhhaaaaaaaaaaaaaaaa…….ugl…ondaqa ošli mislim negdje pred ekonomsku roflbangeeki tamo se krevaljili….i onda pred matematičku bilo sve onak relativno ok…i onda od jednom počeo dolazit velik broj ljudi neznam odakle ili ih nesam doživljavala…il ne znam….i onda……bangbangse ja samo brukala al šta ljudski je….i onda se odjednom stvorio K.K. i onda sam ja njemu nešta rekla i naravno opet BRUKA….hi.ihhih….
Ma šta ima veze …samo sam bila iskrena …jbg…bang=P…i tamo jojojojojoj barby opet bljuvalanutrolleyeswink a jojoj…ma ok…hii…i onda sam išla kući neznam kak sam došla do treske al znam da je bila marina i maja i miha….i Hvala njima…i tako ….uglavnom….bilo onak dobro …al ja sam se samo sramotila…al boli me k…… ….jel ako me neko komentiro i kritizirao to znaći da me doživljavo….i da još nešta to što imam njegovu sliku ne znači da ga volim već da uvijek dobijem ono što želim…. ….AKO NEKO SAD MISLI….»DE GLUPAĆO NISI TI DOBILA MNOGE STVARI!!»…... to je zato što ih nisam DOVOLJNO željela…bwaahahah……
VELIKI KISS I POZZ mojim caricama:Barbari Marini Lari Ariani maji galički i Panežićki(mojoj carici)kisskisskisswave
Uživaj te!! Hvala Za Kom....i KiSs....kisswavewave
By: °¤,¸.¸,¤°'°¤,AnavI CaRiCa

- 11:15 - Pretty In Pink... (28) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: utorak, 17.10.2006.

prop@li tjed@n.......

pišem novi post makar ni sama neznam zaš...puklo mi neš...hehe...evo odakle da krenem...ovaj tjedan je prolali tjedan za mene i moju grgu...več je u ponedljek propo hahahahaha nut jooj znam da neznate o čem pričam al i bolje to se mi tak neš zajebavamo....bili ja ivana i kristina u ponedjeljak na kavu i tak onda smo si upropastile tjedan sve 3 ....al živimo mislim ja se smijala nisam znala šta da drugo radim sad pizdim...i kontam kad mi sad mama dođe kak ču joj reč da ja više nemogu priohički ič na prasku u taj salon di idem zamisli 3 mi da danas ja jedina napisala cjelu mapu a svi dobili 5 dead neznam ko je tu lud al znam da ču ja prolupat ak tam nastavim ič....i tako što li reč...u četvrtak če mi ivana doč na prvi sat hehe..aaa lude smo smijeh ajde to bi iblo to volim vas sve puuuuuuuuuuuuuno dobro možda ne baš sve al vas koji ovo čitate i tako vas sve obožavam ono nevolim neke određene osobe al znaju one da ih nevolim pa nije bed....hahahaha...ajde i svi vama koje volim šaljem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliku pusu kiss uživajte mi i čuvajte se....mah

- 19:24 - Pretty In Pink... (19) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: subota, 14.10.2006.

aaaaaaaaaaaaa....evo i meneee.... heheh...

aaaaaaaa...hehehehe...napokon mi se komp connectiro na net...deaddeadi tak...ludila sam skoro mjesec dana bez neta,jao pa to je strašno...yesyesi tako...
kod mene nema ništa novog,sve po starom...eto sutra tj. danas je zadnji dan "dani piva" partyparty i tako...valjda će biti dobro...nadam se...winki tako...
neznam više šta da pišem...pozz pijanoj matei...jao mateice...kako možeš pit hehehe...zezam se...
i tako...stvarno neznam šta pišem al ok...hehe...
i da...molim malo više kom šta ste tak lijeni...koda je teško ostavit par kom...jooj jooj...roflroflwinkwinkyesyes
i naravno pozz jednom dečku...kojeg jako puno volim,al on to još nije shvatio i tako...al jebiga,valjda ću i ja jednog dana biti sretna hehehe...roflroflbang
i tako...ljudi moji uživaj te mi...nemoj te puno piti...hehe...
čujemo se...velika pusa svima...lolim vas sve...kisskisskisskisswavewavewavewavesmijehsmijehmahmahwavewavewinkrofl

- 00:06 - Pretty In Pink... (17) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: subota, 07.10.2006.

Naslov je skup rijeći ili jedna rijeć koja ništa ne govori.......

hmmmmmm...eekeek
Kako pisati post.....rolleyesrolleyes
Kad svaki dan u školi sam domaći gost....rofl
I nema vremena na internet se spojit....namcor
Kad moram rijeći iz eseja brojit....lud
Maximalno 300 rijeći... nut
NIKAKO to ne smijete prijeći...bang
Svaki dan neka profa viće... mad
Djeco ućite komada bit će...eek
A mi ko pravi.....party
S ono malo pameti u glavi.....smijeh
Čekamo da zvoni...zijev
Dok štreber zbog 4 suze roni...no

bwahahahahhahaahhahahhahahaa.................di sam ovo našla.......ma....

neznam evo moram reć da je došo red da ja napišem neki post...
pa ajd ono bit ću dragasmijehsmijeh...
neznam idem sad polako u san utoniti i kroz besanu noć roniti....( možemo reć da je to oksimoron)...
Ma idem znam da sam glupa..banglud
KiSs svima od Anavikisskiss i hvala za komentare.......=)=P

- 00:12 - Pretty In Pink... (23) - Print Post... - Link Of This Post...