ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: utorak, 26.09.2006.

b@rb@r@ se ošis@l@....

evo da vam kažem ja se danas ošlišala...smijeh...nemoš vjerovat mislim ja nemogu vjerovat da više nemam kose hhehehe mislim imam al malo ubiti hehe....došja ja na prasku i oni tam mene oču šišat i ja reko ma šišaj i ošišali me i ja jadna još bolesna no...molim boga da ozdravim što prije...u subotu idemo pit napokon party jeeeeeeeeeeeeeeee nismo več duuuuuuuuuuugo...eee da hvala vam svima puuuuuuuuuuuuuuuuuuno na komentarima i evo vam velika pusaaaaaaaaaa kisskisskisskiss sam vi tak nastavite nemojte da i ovaj blog propadne makar več je...hehe...i tak u biti ja još u šoku....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zujo nisam se šišala več par godina i sad tolko se ošišam hehe moram se slikat da stavim sliku al to ak mi se bude dalo....i ak meneko od vas vidi i ak mu se nesviđa nek mi laže da je dobro smijeh hehe zajebavam se ja opet pišem post neam riječi na to......aj dobro val če se i ova mal unormalit pa neš napisat hehe ae uživajte mi svi i komentirajte ak nije bed hehe mah kiss

- 22:08 - Pretty In Pink... (22) - Print Post... - Link Of This Post...