< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga

heh...blog...

Linkovi

Blog.hr
~Rahela~
~Helena~
~Tanja~
~Tina~

O meni

Ovak...
Zovem se Zrinka...
Rodjena sam 16.8.1993....
Iam 14 godina...
Slika:nem ju del a uostalom na tanjinom blogu je...
Živim u Čakovcu...
Imam 2 kućna ljubimca...
Moja papigica Columbo...
Image Hosted by ImageShack.us

I moj peso Boby...
Image Hosted by ImageShack.us

LIKE:
-kompa
-interneta
-moba
-tv
-mp3
-hranu
-piće
-jos pića(hehe)
-mojega peseka
-papigu
-frendove
-frendice
-rhcp
-wentwortha millera(uf)
-ashtona kutchera(takodjer uf)
-ljude koji se znaju zabavljati
-nadala
-knjige(samo kolekciju fear street i soba košmara)
-pa niti princezini dnevnicio nisu losi
-postere s w.m,a.k,rhcp,nadal i zivotinjama
-a je kameru
-svojega kreveta
-spavati
-izlezavati se
-naravno deckesmijeh(ali oni ne vole mene)
-ici v grad
-ici spat k nekomu(cim dalje od doma)
-zaboravljati stvari seposud...
-muziku
-vecinu boja...
-biologiju
-odmore
-praznike
-i jos dosta toga...
HATE:
-hrvatski
-se kaj ima veze s hrvatrskim
-sidu
-fiziku
-se kaj ima veze s fizikom
-sizu
-cekati dok fizika ili hrvatski zavrsi
-skolu
-se kaj ima veze s skolom
-ucionice
-one neudobne stolice
-glupe klupe
-knjige
-biljeznice
-kaj saki put dok idem k nekomu na desnu stranu prolazim pokraj skole
-dvolicne ljude
-mrgude
-one koji se neznaju zjbvti
-dok nema nicega na tv-u
-dok mi starci celo vrme nekaj nareduju..(to me najvise zivcira)
-dok me neko zbudi(joj)
-dok mi se pes linja
-dok papiga kresti
-dok mi internet zasteka(jer poberem viruse)
-dok nema nikoga na icq-u
-dok sam v kazni
-dok mi starci drze prodike
-dok moram nekaj delati
-paris hilton
-tokio hotel
-i jos puno toga..neda mi se pisati...


jedan sat...kaj se ne zgubite...


Created by Crazyprofile.com

My class...

tanja..best friend...ubila bu me al ajd...
Image Hosted by ImageShack.us

tinch...good girl...
Image Hosted by ImageShack.us

rachelica...hehe...
Image Hosted by ImageShack.us

helena...
Image Hosted by ImageShack.us

betika...
Image Hosted by ImageShack.us

ana...
Image Hosted by ImageShack.us

marek...
Image Hosted by ImageShack.us

tino..neam komentara(nije njegova majca)lool...
Image Hosted by ImageShack.us

anna,tina & me(s desne strane prema lijevoj)=)
Image Hosted by ImageShack.us

tanja i djura
Image Hosted by ImageShack.us

zuzu,fabo i basti(u zutom)
Image Hosted by ImageShack.us

ahm..ovo je maja..ilitiga zavjesa...
Image Hosted by ImageShack.us

ucitelj s povijesti..lol..
Image Hosted by ImageShack.us

subota, 17.11.2007.

ahm...bok...evo odlucih napisati novi post...smajliji su mi se otprli...zuboovaj post sam odlucila napisati o glupostima u nasem raz...evo pocinjemobang
Obicno se gluposti digadjaju na biologiji..tam se uvijek neko posteno zleje i onda se si smijemo...ucitelj obicno ude u raz. i veli:sjedi,suti i ne gnjavi...tak se jednog lijepog suncanog dana knezevicka javi biologiju..
Ucitelj:nabroji mi zenske spolne organe!
Kneze:lubanja...
Ostali:zubozubozubo
ili s biologije test...opet knezevicka...
Koji od ovih organa ne spadaju u moske spolne organe?
a)mosnja
b)spolni ud
c)jajnici
d)prostateta
i naravno ova zaokruzi spolni ud...ima jos fabo je napisal
Ako se spoji x spermij s jajnom stanicom dijete ce biti________spola.
i ovaj napise:Dijete ce biti djevojcica spola...hm...
prosle godine se nasa rachelica posteno zlejala
napisala je da su praptice imale skrge na krilima?!?!?!?neznam kak je to moguce al ajd...zujo
i prosli sat smo zvadili kostura i beta se nije vupala pribliziti komadu plastike...(al ju je naravno ucitelj prisilil kaj ga dotakne...)namcor
a ima i nekaj s povijesti...dojde nas slavni levacic po nekaj i ucitelj mu rece posle sata...dojdeju za 2 minute neznam ko i on im veli:pa ve mi je prije tu jedna curica dosla...finoi mi smo si naravno levacica zjbvli...a najbolje je na hrvatskomhrvatska...dok jdnici odgovaraju ja spim ili jedem..kak i svi ostali koji ne odgovaraju...jemput sam si cak jastuka donesla...ahm...lol...ili dok je uciteljica s fizike izjavila:Mladi vole fiziko...a mi si v smeh...yesma naravno da vole...hehe...danas je padal snijeg(snjezi ali snijegovi)ili obrnuto..nema veze...bijah na gitari bilo je ok...covjece zvoncice se ucimo..!!!kajtajstorfa...i na gitari je jedna dolicna osoba rekla:mi smo se danas cijeeepili..a maja odma na to komentar:oni su se cijeepili mi smo se cepili a dekacice su se cejpile...inace tak zavlaciju..pouz i takve hiceju..nismo u sloveniji bre...upa 4 ever..yea...mislim da bi to bilo sve...nebrem se vec nicega prevec zmisliti..gibam..ciao...njaminjami



| Komentari (38) | Printaj | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.