_cap_

ponedjeljak, 10.07.2006.

Doma je dosadno...ono ali dosadno

Ey ljudi ......kako je šta ima???Eto kod mene nista,dosadno je sjediti doma i to sam svaku večer sam....bangbang...ali dobro da se ja trgnem pa svaku večer idem sa fendom do grada i tako živim na tudi racun..hehe.Na kvartu je isto dosadno,ali fala bogu da ima nekih ljudi koje mogu ovako malo zekati(zejbancija).U subotu je trebao biti tulum ,pa nije ..urus je ekipu zajebo...a to ti je kada imas viska para...misliš da si mozeš puno toga dozvoliti,ali nema veze ja nisam ni iso...pa hehe za sve one koji su zvisili....opet hehe.....Seka mi je napravila svoj blog "prvi" heh...dobra je za "početak" heh ..i tako....pozdravljam svoju seku svoga šogora kojega nisam ni upoznao(jebiga) ..........i tinu pozdravljam lijepo se sama provedi ,zabavi hehe......i na kraju pozdravljam svoju curu ...koju nisam vidio ohoho ...blablabangmouthwashnutpuknucunamcorzujoeeknonokiss ii polkušao sam je rezervirati,ali je netko obio brži i..jebiga ..pozdravljam andreu(moju) i saljem jednu velku pusu .ljudi kižžž

10.07.2006. u 15:01 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Plavi je,sa crvenim naslovima...........i crnim textom......koji je crni i ostaje tako.

Image Hosted by ImageShack.us

Zahvaljujem malo fishu za ovu sliku ..HVALA::

Image Hosted by ImageShack.us

05.12.2005
Free Web Counter





Linkovi

Sandra
Petra
Dijana
Benedictus
Knežijacrew
Vrazica
Seka

Nesto o meni

UPOZORENJE SVIMA KOJI DODU NA BLOG..........
bez vrijedanja ::)

I have msn:big.fiki@hotmail.com
HOROSKOP:bik
IME:Danijel,prijatelji me zovu Denis
YEAR: 15
DATUM ROĐENJA:1.svibanj.91g.
BAVIM SE:Hokejom na travi
VOLIM:cure,zabavu,zezanciju,tulum......i tako dalje
NE VOLIM:bahate ljude,ne volim piti(koje hebe kada se napiš ničega se ne sjećaš),ali popit malo da.....i tako dalje
NEŠTO O MENI(SAMO MALKICE):
Ne volim citati.....i..takve stvari(ko ne voli)!!
Imam mnogo,puno,dosta prijatelja neke bi istaknuo:
-on
-ona
-ono i tako dalje!!
Ima ih previse za napisati,ja mislim da ih ima negdje oko 3-2 neznam ni ja:)

"TOKYO DRIFT"

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Evo nešto,sex i cool (:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Zaje***cija

Eh ti Balkanci..hehe
Image Hosted by ImageShack.us
Nezavisni
P: Zasto Crnogorac drzi gusle medju nogama?
O: Svira kurcu!

Duze u zajednici
Pita Crnogorac Srbina:
- "Dje ces na ljetovanje ove godine?"
Srbin:
- "U Tursku."
Crnogorac:
- "Sto u Tursku?" (pomalo uvrijedjeno)
Srbin:
- "Lepse more i plaze, ljubazniji su, povoljnije cene, a i duze smo bili u zajednici."

De vinčijev kod
Pita Haso Muju:
- "Jesi li gledao De Vinčijev KOD."
Mujo:
- "Nisam, gledao sam KOD Amidže Idriza."

Lav i punica

Pita Mujo Hasu:
- "Sta bi ti kad bi tvoju punicu napao lav?"
Haso:
- "Sam ju je napao, sam nek se i brani!"

Sijalica
- "Mujo, izgorjela nam sijalica u kuhinji. Hocu li je bacit???"

- "Nemoj, valjat ce nam preko dana."

Pomjeranje sata
Mujo se žali Hasi:
- "A jest zajebano ovo pomicanje satova!"
- "Pa što bolan?"
- "Umjesto u krevetu, jutros mi se digao u tramvaju!"



Image Hosted by ImageShack.us
Nesporazum :P

NAŠE POZNATE PLAVUŠE:

Zasto
plavusa dok stoji ispred ogledala drzi zatvorene oci?
- "Da vidi kako izgleda dok spava!"

Dvije
plavuse se guraju na krevetu, nema mjesta za obje. Jedna spadne s kreveta, pa ce druga na to:
- "Super. Hajde sad se popni, sad ima vise mjesta."


Iskusni redatelj kaze glumici-početnici-plavuši:
- "Ako legnete sa mnom u krevet kroz nekoliko mjeseci bi mogli dobiti Oscara."
- "A kako će se dijete zvati ako bude žensko?", upita ga plavuša.

Pitali plavušu kako se zove stručnjak za vulkane?

A ona će: VULKANIZER!

Dvije plavuše kupuju karte u kazalištu:
- "Za Hamleta", zapita ih blagajnica.
- "Ne, ne, za nas dvije!"

- Zasto
plavusa prdne kad dode u Chicago?

- Zato sto je Chicago grad vjetrova !

- Zasto plavusa nosi kompjuter u Dom zdravlja?

- Da ga cijepe protiv virusa !

- Kako ces skinuti jednoruku plavusu s drveta?

- Mahni joj !