< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Opis bloga

x..lalalaa.x

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meNii:

Imee:Ivaa.
Preeziime: iaam gaa.XD.
Razreeed: 8.d :)
Graad: Zagreeb. wuhuu.
Baviiim see : Hiip-Hop,Jazz dancee ;)
Voliim:priijateeljee,plesaaat,obiiitelj,
iiic vaaan,Fiilipaa.
Nee voliiim:aaam.skoluu:Dii bahaate.XD
aaam.aak vas joos nees zaniiima.
piitaajtee uu komeentariiima.dankee šuun :D.

četvrtak, 18.06.2009.

.Idii woliim tee.

Gotovo i sa 8 razredom.
Doso je i taj trenutaak.
Saad srednja skola.
Uzaas i stravaa.
Dajte nam jos nekoliko dana u osnovnoj da bude kao prije,da se sjetimo svih onih ljepih trenutaka koje smo zajedno proveli!
Dajte nam jos nekoliko dana.
No naravno da je to nemoguce.
Mi za svoje skole samo smo bivsi ucenici.
Da bivsi ali najbolji.
Pa mislite vi sta hocete.
Praznici poceli.
A ja sam koma :(
Prvih nekoliko dana od praznika bili su potpuna sreca,veselje,radost i onda sve to postane ono obratno. Tuga,samoca,zalost.
Heh,taman pomislim predivan dan idem se nac s bratom i kad ja moram bit posebna i pred pekarom se penjat na neki mali metalni stupic i skakat kuung fuu.
Ipak to nebi bila ja.
I naravno pala sam. I istegnula skroz glezanj.
Imam longetu. U ponedljeljak idem na pregled. I onda ce se utvrdit dal trebam gips ili ne.
Ne zelim gaa !
Oviih nekoliko dana su stvarno najgorih.
Uzasno boli. :S
Vani svi. Ja ko debil doma.
Al ajde. Proc ce i to jednom.
Pa cu i ja moc valjda van. Trcaat. i sve.
Najvise me zeznulo ono da vise nikad necu moc zapravo trenirat,to me ubilo u pojam,nebi mogla bez ijednog plesa. a-a .ne hvala.
Za to i ziviim. -.-''
U utoraak podjela svjedođbi. uuuh -.-''
Prosla sam s 4.0 kme. :(
Saamo da upaadneem u 13. gimnaziju i najsretnija na svijetuu :DD !
Moliiim teee Boožee da upaadneem u 13. moliim tee .moliiim teee. :DD
Jos malo i na more.jedva cekam.
aaj javiim vaam se poslje pregleeda ii sveega toogaa.

- 18:02 - Love me(5) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.