< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Opis bloga

x..lalalaa.x

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meNii:

Imee:Ivaa.
Preeziime: iaam gaa.XD.
Razreeed: 8.d :)
Graad: Zagreeb. wuhuu.
Baviiim see : Hiip-Hop,Jazz dancee ;)
Voliim:priijateeljee,plesaaat,obiiitelj,
iiic vaaan,Fiilipaa.
Nee voliiim:aaam.skoluu:Dii bahaate.XD
aaam.aak vas joos nees zaniiima.
piitaajtee uu komeentariiima.dankee šuun :D.

petak, 29.05.2009.

.Prijatelji cesto mislim na vas.

Moj razred.najbolji razred ikad!
8.D.definitivno.
zajedno smo od 1 razreda.
i tako je bilo savršeno.
nismo ni shvacali kolko si znacimo
i sta si znacimo.tek do sada.
kada se zapravo rastajemo.
ovih 8 godina s vama bilo je nesto
najljepse u mom zivotu.sreca.tuga.
plakanje.smijeh.vikanje.svadanje.
sve je to dio nas.rastajemo se.
mozda zauvijek a mozda ne.?
volim vas sve.ne zelim kraaj.
do sad sam zelila ali ipak nebi.
uzas.sta smo sve prosli zajedno.
prva ispitivanja.prve testove.
pa sad na kraju i zadnje tjedne. :( :(
sad je malo prije nas nekolko
islo u parkic na nove klackalice.
kisa pljusti a mi se zezamo.mi se
klackamo.cinilo mi se da nema kraja.
al prevarili smo se.ima.i to dolazi.
jos uvijek ne vjerujem da je jos malo
gotovo.neeeeeeeee.
.8.D ZAUVIJEK!
kakva smo sve sranja radili.bili nemoguci.
podobivali opomene.ukore.smijali se ko
kreteni.prepisivali na testovima.a sta sve
nismo radili.nikad vas necu zaboravit.
jer ste poseban razred.koji nikad necu imat
bili smo najbolji.i jos smo uvijek.


.Prijatelji cesto mislim na vas.8.D.
Kiki.Otto.Marin.Shik.Mato.Pen.Ivv.Tenk.Jozz.Zebeec.Bruno.Kurka.Tina.Tonka.Nena.Luca.Maja.Jopa.Nina.Tajana.Karla.Eva.Nina. WOLIM WAS NAJVISE NA CIJELOM SVIJETU.I NIKAD AMA BAS NIKAD VAS NECU ZABORAVIT !!!!.


Sjetite se na ponosne dane,
kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smjeli,
i bili smo sto smo htjeli.
Prijatelji, često mislim na vas.

- 14:31 - Love me(5) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.