< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Opis bloga

x..lalalaa.x

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meNii:

Imee:Ivaa.
Preeziime: iaam gaa.XD.
Razreeed: 8.d :)
Graad: Zagreeb. wuhuu.
Baviiim see : Hiip-Hop,Jazz dancee ;)
Voliim:priijateeljee,plesaaat,obiiitelj,
iiic vaaan,Fiilipaa.
Nee voliiim:aaam.skoluu:Dii bahaate.XD
aaam.aak vas joos nees zaniiima.
piitaajtee uu komeentariiima.dankee šuun :D.

četvrtak, 28.05.2009.

.The Hardest Thing.

opeet sve isto.pa ja ne vjerujeem.!
danaas.tocno kad nam je 5 mjesecii.
prvi put saam sreetna.al sretna zbog toga.
i onda to neko mora pokvarit!
hvala vaam.daj prekinite mi svi nes govorit
o njemu.boli me briga za vas.ja znam kom
vjerujeem.a to je on.ne petljajte mi se vise u zivot
jer ne zelim da mi ga kvarite !!
PREKINITE !
ni jedan dan ne moze bit ljep.a da mi neko ne
doleti ne on tebe vara.odjebite od mene ako to
mislite.jer ste onda stvarno pravi prijatelji.
ne zelim to mislit.ne zelim.al kak da ne mislim
kad mi skoro najbitnija osoba u zivotu to dode
i kaze.vidjet cu ja kak ce vama bit.pa cu vam stalno
govorit neke krive informacije.e pa sori.
shvatite.i da to radi.ja njega volim.i ne zanima me nis drugo :(
ako je istina onda sam naivna i sve zivo.al sad kad to ne znam
boli me briga.OSTAVITE ME!.moj zivot je moj zivot.
i nikog se ne tice.al nikog.osim mene.i radit cu sta hocu.
nikad ne moze bit nista normalno.volim ga najvisee i shvatite to.
ak vam smeta maknite se od mene.recite mi to.i to je to.
a ne da mi onda govorite lazi. -.-''
kad zapravo vidite kolko nekog volite i kad ga gubite javite mi se
pa cete vidjet kak je meni.ok?
od nekih osoba se to nisam nadala da ce mi to govorit.
zar bas moram plakat na ovaj dan?.e pa vidim da moram.super. :(
nisam htjela.nisam.i kom da vjerujem?.zelim da me nema.
da odem.mozda mi to vise niko nece govorit?.mozda me se niko nece
sjecat?.nek me zaborave.meni nije mjesto tu. :( .samo sto zelim je otic.
s onima koji me vole mozda?.kojima znacim nesto u ziivotu.a ne oni koji
mi seru kad stignu.i ako mi se ista dogodi.odredene osobe ce znat da ih
volim previse.al stvarno,i da ih nikad necu zaboravit
makar bila negdje drugdje.NIKAD!.ponekad ti jedna osoba moze
znaciti cijeli svijet.a mozda ne.zaboravite me.mrzite me.nije me briga.
al me ostavite.i ne petljajte se u moj zivot.hvala!
ljubavii voliiim teee.i vjerujeem tii. :(


Dali da vjerujem?
Da umrem?
Da mrzim?
Da zaboravim?
Ne,nemogu volim ga.


HVALA ODREDENIM OSOBAMA.KOJE MI MOGU UNUSTIT ZIVOT.I TO JAKO LAKO.ZABORAVITE ME! VJERUJEM KOME OCU.I IZABRALA SAM.A VI KAKO OCETE.

- 19:23 - Love me(1) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.