< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Opis bloga

x..lalalaa.x

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meNii:

Imee:Ivaa.
Preeziime: iaam gaa.XD.
Razreeed: 8.d :)
Graad: Zagreeb. wuhuu.
Baviiim see : Hiip-Hop,Jazz dancee ;)
Voliim:priijateeljee,plesaaat,obiiitelj,
iiic vaaan,Fiilipaa.
Nee voliiim:aaam.skoluu:Dii bahaate.XD
aaam.aak vas joos nees zaniiima.
piitaajtee uu komeentariiima.dankee šuun :D.

petak, 01.05.2009.

.Can you help me?.

.opet ja.danas mie fkt bio dobaar daan.do priie reciimo 1 sat.ne znaam zasto.kako?niti nista.samo znam da sam odjednom "kao" potonula negdje.nemam volje za nista.niti snage za nista.kao da se sve rusi.ali ne znam ni sto.niti nista?.osjecam se ko da sam iz nekog drugog svijeta.al stvarno.kao da me omiljeni prijatelji pocinju zaboravljati.kao da ih gubim :( .stvarno nemam razloga da to mislim jer stalno mi govore da me vole i sve.al ja se tako osjecam.a ne zelim.zelim samo biti s jednom osobom.koju volim doslovce najvise na svijetu.no opet vracam se na staro.kao da i njega gubim.ali ne zelim!pukne me.i ja cu mislit sta ja hocu.aal ne zelim tako mislit.zelim pozitivno xD.svaki put prije spavanja razmisljaam kako cee bit kad moje 4 najvaznije osobe nece bit :S .sta ce onda tek bit?.a ne zelim.te osobe su mi sve.moja radost.moja sreca.moja tuga.moja zalost.i sve ostaloo.nikad ih necu zaboravit.niti zelim.ako ista prode po zlu a nadam se da nece moraju znat da ih volim i da ih nikad necu zaboravit.jer vi me drzite na zivotu.zivota bez vas NEMA!.da placem?da se smijem?ne znam ni sama sto.jos malo i rastajem se od svojih bliznjih.svoog najdrazeg razreda.8.D!.ne zelim.jos manje od 2 mjeseca.zadnji trenucii provedeni s njima.ko zna dal cu ih uopce vidjet poslje?dali cemo se cut?ili nesto drugo.neeee.ne zeliiiim.oni me znaju.kako ce me drugi prihvatiti?.uzas.placem.strah me.cudno jee.ali i drugi koji su 8 razred.znaju kako im je.:((.samo ne zelim izgubiti te 4 osobee.a to su naraavno : sekaa mojaa.(maah.niiee praavaa.XD).TiniiČ.NeniiČ.ii ljubaav mojaa Filip.wolim waas najviiiseee naa cijeeelom svijeeetu.!. // .moj naajveci straah su samoca i pedofili.to je ono cega se bojim.i sto je najgoree sto se moze dogodiiit.PEDOFILI!.bljaaaak :S .uzaaas.imaa ih previiise.kmeeČ.onaak kaad tii dodeee.maa necuu o tomeee.ne zeliiim.dostaa saam u komii XD.bilo je tu svegaa.al stvaarno.2 putaaa.ii od toga danaa uuuuh.plakalaa saaam.stvaarno.drhtalaa ii sveee.napoceetku je bilo smjeesno.aal posljee ipaak nee.kad skuziiis da je too.aaaaa.ne necu o tomeee.uuuh.mrziiiiiiiim iiiih!!!!!!. //. ajmee.jedva cekam sutra.nemrem docekat.novi dan.mozda cu bit sretnija?mozda tuznija?mozda sa smjeskom na licu?a mozda sa suzama?ne znam.zelim da bude dobro.da se nista lose ne dogodii.da ga provedem sto bolje mogu.maah.da se vidim s DOMIJEEM.tup tup.on nikad nemre.haha.uviiijek moraa uciiit -.-'' ,aal okee.wolim gaaa :D (điizs ko freendiiČaa xP. )-heh.da see vidiimo samo.ii toee to.:D. //. briiseem priee 20 miin sudee.ii sama sam vam rekla da nisam najbolje.i svi su mi bili doma.buraaz.stara.stari.i burazova curaa.ii svi pni pricaju.i ja imam osjecaj da cu zaplakat.al nemogu.suzdrzavam se.mama me pita Iva pa sta ti je?.zapraavo svii me pitaju sta mi je.NE NE ZNAM!.i na msnu.ii sve.nisam na nikog ljuta.nije se nista dogodilo.trebaa mi jedna osoba.uz koju se osjecam sretno.sigurno:( . i to je to.samo zelim nekog zagrlit.poljubiit.i to je sveee.zelim biti s njim!ljubaavii volim teee.tuzan.
//. aaah.too bii biilo to od menee za dns.ideem sii skinuut pjeesmee.daa malo slusaam priie spavaanjaaa.aaj papa.pusaaa.

.I don't wanna cry no more
And I don't wanna hurt no more
And I don't wanna love no more
Especially if it causes this
I don't want no part of it
Because it hurts me so bad.

lalalaa.obozaavaam tu pjeesmu.od chris browna cry no moreee.

- 21:16 - Love me(1) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.