šuma spava il spava leut?:)

subota, 27.05.2006.

sad si vi mislite... WTF....?.... mislim na naslov...
šuma spava... 2X
a tko u njoj spava?...2x
u njoj spava mnostvo mrava... pet jelena sedam srna... dva medvjeda crna....
(e sad ovo za inat koscakici...dead)
KO bi mogo da iiih broji....dead

***

e sad leut:
leute moj miiiliiii (opet za inat...dead)
OCU te moliiitiiii...
mojoj zi (WTF?) gospojiji... maaaalo pozvonitiiii...
jedati (WTF?) od mene bolje srece buuudeees...
tere (WTF?) njeeee ce- e- me- er- no.... sardasce dobudes...ludludsmijehsmijeh


***


weeee.... to su pjesme sa zbora.... vijrd.... vijrd....smijeh
danas nam je rekla zenska kaj vodi zbor da mi nismo DVD... ja nju gledam ko tele... koji fucking DVD...? hm... Dobrovoljno Vatrogasno Društvo....smijeh

nisam vise u depri... weee....
ak mi se vec mora sviđat nek mi se sviđa...
al kud sam njega... pa on je....smijeh
stvarno neznam birat...
ah...

bila sam jucer vani... i skuzila da u štrosu(to je skola)ima normalnih ljudi... i jedna mi je cura objasnila razliku izmedju ire ivne i ide... ja te cure uvjek motam....dead
hahaha....

danas sam bila kod bake... šime( buraz) me tero da se igram s njim fear factora.... lol.... pa sam skakala po ogradi... i penjala se po stupovima od struje...smijeh
... i pikal me je šime s čačkalicama po trbuhu... hihihi....

da... zanimljiv dan... idem ja sad... saljem vam svima jednu veeeelikukiss
i puuno vas pozzdrafljammah

NESTO SLICNO APDEJTU...
divite se mom ruznom dizajnu... moram ja nes prtljat... ko mi kriv...
proc ce koji dan dak to ne sredim...nono

| 22:48 | Komentari (18) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>