novi post, novi dizajn, nova depra... novo sranje u mom fucking jadnom zivotu...

srijeda, 03.05.2006.

eto naslov vam sve govori... cowboy... evo ti post...da....

saznala sam da imam i drugo prezime... kako jadno niko mi se to nije sjetio rec 13 godina.... moram to procitat na grobu od mog... neznam kaj mi je taj u rodu... al necu stavljat jos jedno prezime... ovo je ok... bar pocinje na V pa sam zadnja u imeniku.

JEBOTE VARTEKS VODI RJEKU 5:1!!!!! AL JOS SU DALI DVA GOLA IZ ZALEDJA I DVA PUT SU POGODILI STATIVU!!!! BRAVO!!!

ne nevjerojatno... danas mi se brat popisa na travu jer kao nije stigo na WC... a sve je bilo puno ljudi. nije se pokusao sakrit... haha.... tako treba.... cestitam buraz...

taman sam izasla iz jedne hjuđ depre... al... upala sam u jos jednu... neee... zasto mi se to dogadja???
nije bitno o cemu je rjec... fakat nije...

inace bolesna sam.... nemrem vise pisat.... pa evo...
pozzdravljam vas nemojte bit glupi ko ja pa bit u depri...madheadbangmadheadbangmad

APDEJT!- 5.5.06.
ŠIME:sretan rođendan Karo!
SABRA: zelim ti sve najnaj bolje!! da ti se ispune sve zelje i da*** ma znas ti kaj....

DANAS JE BLEACH ROĐENDAN- ODITE JOJ CESTITATzujo!

| 22:08 | Komentari (16) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>