četvrtak, 28.06.2007.

......BOŽE HVALA TI.......=).......




SPALIT ĆEMO ŠKOLU TAJ LUĐAČKI DOM,

ŠKOLSKO ĆE VIJEĆE PLAKATI ZA NJOM,

ŠTREBERI ĆE SVIJEĆE NOSITI,

A MI ĆEMO VIKATI......

.....MI NISMO ŠTREBERI, MI NISMO ŠTREBERI!!!!!!!!!.............



....eto i ova godina je finila.....HVALA BOGU više.......jednostavno sam ludila po cile dsane stat u onoj zgradetini dok se dica okolo kupaju......

ZNAM DA SVI SAD LIPO UŽIVATE.....I KUPATE SE...NAIME NEKI U LIPOM MORU,A DRUGI U BARAMA, RIJEKAMA...I NAŠEM "PREKRASNOM" JARUNU....BARI NAD BARAMA..=) (dragi moji metropolisti bez uvrede)
JA ETO RADIM KO I VECINA VAS.....A BIT CE LOVE POSLI.....MISLIM UTAKMICE SE NE MOGU SAMO PO SEBI FINANCIRAT PA ZATO TREBA RADIT DA BI POSLI BAUKALA PO POLJUDU I EVENTUALNO MAKSIMIRU, KANTRIDI I NEKIM DRUGIM STADIONIMA.......
AJDE DA NE SRACKAM PREVISE....UŽIVAJTE MI......BARITE, "PROBADAJTE"..:=) , OPIJITE SE, NAKUPAJTE...

.....PUSA....

....zaboravljamo ovo......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a bacamo se na ovo.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...pjesma.....ali ne uz maju šuput..)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...musku populaciju......puno ovoga......)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....hehe......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

ženske moje...nemojte me razočarat.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ALKOHOL, ALKOHOL TO JE PRAVA STVAR, KO NE PIJE ALKOHOL NIJE NORMALAN...nemojte mi zavrsit u slobodninoj crnoj kronici.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....vi koji idete na popravni sretno.......ako padnete(NE DAJ BOŽE) svih u pizdu materinu posaljite.....

- 23:38 - kOmENtaRi (17) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.