subota, 26.05.2007.

....znaj da nikad necemo okrenut leđa tebi mi, znaj da mi te volimo hajduce ljubavi!!!!.....

....alo.....sorryte šta nisam pisala...jednostavno nisam imala vrimena, a kad bi ga uvatila onda mi se nebi dalo trosit ga za internetom nego sam stalno picila vanka po suncu uzivat......
uglavnom SEZONA JE GOTOVA........eto dinamo prvak....mi DRUGI!!!!! šta je kad pogledaš i još dobro s obzirom kako smo neke utakmice igrali....uglavnom ove sezone sam bila na dosta utakmica......dva gostovanja(pula, zg) i na skoro sve domaće!!!!!+ neke iz kupa utakmice.....bilo mi je super....a najbolja utakmica daleko...je bila ova sad nedavno protiv zagreba...kad je nestalo struje.....NAVIJANJE PREEEDOBRO!!!!!
Ve mi utakmice fale...jedva cekam koju utakmicu da idem......ali dosta o balunu.....jedino jos.....
HAJDUK ŽIVI VJEČNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eto malo šta se meni događalo: Bila sam svojoj najdražoj ljubici kuma na krizmi.....danas sam hostesa na maturalnoj......nisam se odavno napila pa mi mogla veceras....fali mi alkohol....hehe..:))))))
slike necu stavljat iz vec poznatih razloga ....cuvat cu ih za osobni album, a to im je i bila primarna funkcija...ali eto ja podilila s vama...pa necu vise da ne najebe ko zbog mene...kuzite.......
Lagano su nam dosle vrucine....ja dobila veliku upalu uha + stvari+ vručine+ nekupanje zbog vec spomenutih stvari= UMIRANJE!!!!!!
ali stvari i uho prolaze...pa cu prizivit.....
idem sad ca dragi moji.....
idem se kupat u kadicu...moran se spremit za maturalnu....
e da obojala sam se u ljubicasto.....coknit cu koju sliku pa cu je stavit......
pusa svima.....

evo od POISON, ALICE COOPER......ovu pismu obozavam....
evo ova verzija...bolju mi nije tilo skinit!!!!!!



i još ova....
P.Diddy, Faith Evans- I´ll be missing you.....



volim vas svih puno i oprostite sta nisam pisala....kisujak..=))

- 14:16 - kOmENtaRi (70) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.