petak, 20.04.2007.

......samo ti jedini voljeni......

evo i mene napokon....znam, znam...poludili ste jer su prosle dvi utakmice, aja nisam pisala...pa evo...iskreno nije mi se dalo!!!!
ali zato evo jedan ukratko!!
HAJDUK:
*novi trener Ivan Pudar
*Svoj tzv mandat započinje vrijeđanjem prijašnjeg trenera kojeg ja inače jako cijenim i poštujem i smatram da jedan trener s tako malo staža nesmije takvo što govorit...i da se razumimo stanje u momčadi je opisa ko da je doša u mrtvačnicu,a ne na klupu Hajduka....šta je mene raspizdilo!!!!
*Minimalna pobjeda nad Cibalijom.....Ja sam šizila dok sam pratila na txt-u. Bitno da smo mi dobili!!!!
*Pobjeda nad Kamenom, e to nam je falilo!! I dečko koji je moje godište, dakle 17 god, je dao gol....Čop.....BRAVO MIŠU!!!!:))
*Neki igrači poput Carevića su počeli donekle solidno ihgrat....i to je neki pomak.....bolje išta nego ništa!!
*drago mi je šta se ovi mlađi polako uključuju u prvu postavu....znači imamo kvalitetnu školu....točnije zvijezde tek dolaze.....
*Ante nam je nešto ozlijeđen...ma brzo će on ozdravit
...mislim da je to to šta se tice Hajduka.....

HNS:
*Ko visoko leti nisko pada!!!!
*Markoviću "dušo".....posrao si se, ali ne samo sebe nego i nas!!!!
*HELLO!!! 0 GLASOVA!!!!!
*Sijetimo se onih riječi : "Hrv-mađ i Italija su realni favoriti i jedno šta znam to je da Ukr-Polj kandidatura definitivno nece proc!!!
*A Markovicu......poserem se ja na tebe....iskreno da budem...kad sam ga slušala kako optimistički govori nadala sam se.....mislim svi su se nadalai...ali Marković je meni uvijek bio ljigav i uvijek sam na njega gledala ko na nekog iskorištavaca.....evo ovo je kap koja je prelila čašu!!!!
*Sanader ga posere pred uefinim čelnicima......hahahahah....neka...bravo Sanaderu...ovo ti je prva pametna!!!!
*Marković misli samo na svoju dobit.....sama činjenica da je zapustio HNL sve govori, njemu je bitna samo reprezentacija jer je dobra, a čovječe bili bi i klubovi dobri da se u njih ulaže ili da im se nekako pomaže. On je tu samo kad treba kritizirat!!!!
*BBB, TORCIDA, ARMADA....svi su se rugali u srijedu na stadionima Markoviću i neka....BAŠ MI JE DRAGO!!!!!
*I sada se on na televiziji opravdava.....mislim meni je OK kad smo to izgubili...jer to je realnost...svi znamo da ukr i polj skupa imaju 100 miljuna stanovnika dakle bogato tržište....šta hrv i mađ nemaju...ali onda se ne sere previše po novinama i tv-u o tome...nego se kaže....mi smo napravili sve što je u našoj moći, a sada je na nama samo da ćekamo rezultate!!!
i da je on to napravio...bilo bi ok, nego je on sve uvjerio da smo skoro samo mi favoriti i da je EURO naš!!!!!
*A najveća sramota je 0 GLASOVA!!!!!

.....MARKOVIĆU ODLAZI!!!!!!

CIBALIJA - HAJDUK 0:1

....evo nasla sam samo ovu sliku.....tako da....jbga....ali dosta je ova jedna....Musa je zasluži da se samo njega stavi....svaku utakmicu zabija!!!!
Bravo Musa........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


HAJDUK - KAMEN INGRAD 4:0
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




- 10:46 - kOmENtaRi (27) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.