ponedjeljak, 09.04.2007.

.....SRETAN USKRS.....

Dragi moji evo jedan kratak post.....iako sam kršćanka...Uskrs meni predstavlja ništa više nego praznik...kad nema škole....nažalost tako je....više ništa nije u onom kršćanskom duhu kao što je tonekad bilo.....sve se iskomercijaliziralo...tako da mi ni u crkvu nije gušt ić......bilo kako bilo.....svima želim Sretan Uskrs...i nadam se da ste ga lipo proveli......ja sam evo sa cilom obitelji bila u polju di imamo konobu i tu smo imali jedan zajednički ručak....lipo sam se najela i nasmijala do suza......ko šta znate bile su i karaoke...imam neke slike...ali digitalni mi nije pri ruci tako da cu slike stavit posli.....
....hajduk - pula 0:1...
o Bože šta smo ti skrivili...sijećaš se mi smo tvoji.......
evo ko šta znate izgubili smo doma od 10. na ljestvici Pule....sramota....sreća da sam zaspala na trajekt pa nisam išla u st....samo bi se bzvz iznervirala......
Nije Balić ništa kriv...svakome se može dogodit...sijećate se engleza i"maksimirskih krtica".....heheh.....sramota je da smo imali pun k***c šansi, a niti jednu nismo realizirali i to je sve šta ću za tu utakmice reć......


.....dragi moji sad ja lipo idem....uživajte mi u praznicima još duuuugo......naravno izležajite se, kafetojte tri puta dnevno....spavajte do podne...i sve šta ide uz to......

pusa.....

ps. slike slijede kasnije......

- 14:29 - kOmENtaRi (119) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.