srijeda, 28.03.2007.

....o HRVATSKA, o HRVATSKA, o HRVATSKA, o HRVATSKA, o HRVATSKA...nezavisna država.....

....evo i mene napokon....znam da kasnim...lai nisam nikako imala vrimena.....ko šta svi vec znate bila sam u subotu u Zagrebu na kutakmici....

HRVATSKA - MAKEDONIJA 2:0 (0:1) golovi: Sedloski; Srna, Da Silva

Uglavnom, ma utakmici smo bili ja i moj Paulino.....Naravno u petak sam izašla, ali samo da se dogovorim s Paulinotom kako cemo sutra....i bila san vanka do 23.30....došla doma i zavalila se jer sam bila krepana.....a on se opremi s namjerom (ko i uvik) da ne ide doma do trajekta....i tako ja spavam i popizdim kad mi alarm zazvoni u 4.45...jer mi se tako teško bilo dignit!!!! I vidim ja neodgovoreni poziv i to od Paulinota oko 2.30...uf sigurno me zva da dođem pit...jer u protivnopm nisam navijač hajduka...tako on uvik..:))) I šaljem ja njemu poruku: jesi živ..???, a on meni: "Ajde u kurac"....valjda misli da ga zajebajen,a ja samo tila provjerit jel zaspa.....a luđak jedan..:O)
I mi lipo u trajekt i ja odma legla i zaspala jer je počelo valjat,a on okolo zvjerka s jednim tipom i loče i u neko doba dođe on do mene i ono malo me ko udre po nogama šta je znak da se malo maknem da moze i on lec do mene...i ja skupim nogei kako je valjalo pretpostavim da je cili trajekt zalega pa nema mista pa je zato doša lec tu do mene...i ja se budim kad smo došli i vidim PRAZAN TRAJEKT...niko nije spava...a on luđak kako se naloko nije vidi ništa osim mene( a ni mene ni vidi nego je zna di sam zaspala)...pa smo se nabili ko srdele...uf!!!!!
Posli smo išli u St jest u topolina i tu je žuga na spizu i onda smo lipo u 10 h u autobus i tamo smo zalegli...ja spavala 2, aon 3 ure. U busu je bi jedan dečko da ga tako nazovem i skužila sam da ide na utakmicu, ajme koje plavo-zelene okice ima.....ZOKE......evo i ja imam jednog...:))) i uglavnom došli smo u zg i išli kod moje sestre u stan di je on zaspa, a ja gledala brzi i žestoki...:)))))
Marica(moja sestra) nam je uspila nabavit samo zapad gore, a mi naravno ušli u zapad dole i popeli se skrozna vrh do svečane lože. Tamo sam vidila šukera koji mi je btw namiga, pa bobana, novoselca, bandića, sanadera, pa šemsota (iz NMK)....i među njima bio gospodin Canjuga...i kako ovi u svečanoj loži dobivaju kesu sa čipsom, čokoladom i sokom canjuga to odma nije pojeo i na poluvrijeme to ostavi na sjedalo i uša grijat guzicu u prostoriju za VIP goste...i paulino se okrene i zdrpi tu kesu...i mi svi okolo se nažderemo od toga...ono neki stariji ljudi oko nas bili...a mi sa nijima sve po našu jer niti jedan nije bi purger svi dalmatinci.....)))I canjuga posli popizdi tražeću tu kesu...neka, neka....buahahahahahaah....trebali ste mu vidit facu.....
pa da ne duljim vise....utakmica je bila super...stalno smo napadali...ali eto zeznuli bi se kod realizacije...ali bitno da smo dobili.....navijanje nije bilo dobor...purgeri su losi kad se navija za reprezentaciju...makedonci su bili duplo bolji u tome....pa d ane srackam vise....pogledajte slikice......

moja seka....ne vidi se dobro....to smo u njenom stanu.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

na stadionu...popunjavanje tribina i zagrijavanje igrača......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovo ste vidili i na televiziji...dres ožujskog....a ovo ga neke ženske odnose s terena.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a evo i makedonaca...stvarno su bili originalni.....kad su primili golove malo su se smirili...ali navijali su svo vrime.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...i utakmica je počela......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...pao je prvi gol......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a mi i dalje dobro igramo.....držimo se do poluvremena.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo su konji koji su na poluvrijeme šetali okolo.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...navijači odmaraju.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...2. poluvrijeme.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....eto to bi bilo to......
....velika pusetina svima.....i čujemo se...s nekim se još vidim pa zato....caos.......

- 09:39 - kOmENtaRi (153) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.