srijeda, 21.03.2007.

...mi smo iz Splita, volimo paštetu, a najviše volimo totalnu štetu....totalna šteta.....totalna šteta.....

Dragi moji evo NAPOKON i mene......nemojte mi se ljutit jednostavno mi se nije dalo pisat post...jer mi je doma komp nešto u k^^^cu pa moram tu u kafiću...pa mi se ne da nosit cd-e...ili jednostavno ne stignem....
pa evo da počnem......
SUBOTA UJUTRO:
Dizanje u 4.45 da bis e spremila jer nam je trajekt u 5.30...inače išli smo na županijsko natjecanje iz odbojke......i ja se lipo kad je mb zazvoni u 4.45 probudila...lai znate ono još ću ja malo...i tako zaspala i sanjala nešto totalno ludo....i budim se ja,a ono 5.10....skočila sam ko torpedo....ubukla se nabrzinu i oprala zube...lai nisam zakasnila jer mi je trajekt 300-400 m od kuće.....(inače tu vam je na Vis sve blizu)....i lipo ja stigla u trajekt zavalila se i čakulala sa kolegicama svu vožnju(koja traje 2h :(( )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad smo NAPOKON stigli u 7.30 u Split ja i Mija smo išle do Cankareve u Bobisa da ja skupim poklon za zoranu...a taj je poklon bila torta na hajdukov grb..:)))) Ona je išla u svoj stan koji je blizu Zoke.-..tako da smo izašle na istoj stanici...za koju je btw Zoke tvrdila da je nasuprot fast fooda điđi...a naravno nije ni blizu!!!!!!!!!uf da mi nije bilo Mije opet BI SE IZGUBILA!!!!I tako da dolazimu nje i prvo promašim zgradu..:))).....onda uđem u pravu....A KAD SU SVE TRI ISTE!!!!!....I lipo poklapjem na vrata...kad ono neko se šulja u papučama...moja draga Zoke.....otvara vrata i šokira se kad vidi moj poklon..:))))...ORIGINALNA SAM NEMA ŠTA :)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I eto ja planirala u nje ostat bar do podne kad smo trebali igrat u nekoj turističkoj školi na marjanu...kad ono zove mene Mija i javlja da u 9 moramo bit ispri F-a...a pazite kad su nam javili...u fakin 8.40....tako da sam samo ostavila tortu i uputila se do prime busom.....taman nam bus staje, a kad ono ovi naši taman prolaze...tako da smo do te škole išli skupa..:)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

......tamo smo se odma presvukli....i čekali protivnike.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....naši muški su prvi igrali(ovi u žute dresove)...i to sa Splićanima(plavi).....koji igraju....PREEEDOBRO....čak su im četvorica u reprezentaciji...tako da su nas dobili......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....onda su igrali Trogirani(crveni) i Imoćani(žučkasto-narančasti)....Trogirani su bili očito bolji tako da su dobili......
...najzgodniji trogirarin vam je ovaj br 1...taman se sprema za skok za smeć na ovoj dole slici....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....ovo su naši i imoćani.....borba za treće misto.....MI SMO DOBILI...JEEE.......TREĆI SMO.....:)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Splićani i Trogirani su igrali za prvo misto....Splićani su bili za dlaku bolji i tako su dobili...moram naglasit da imaju tipa (Splićani) koji preeedobro igra i ima predobru guzicu:)))......tu vam je on ovaj koji stoji na liniji za servu...za kratkom ricavom kosom....e imala sam sliku dis ervira sa skokom i taman sam ga uhvatila u skoku..lai nem aje tako da sam je izgleda slučajno izbrisala....grrrr....a tako je bila dobra....i tip je slatkast.....uf....:)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.......e sad ženske......

prvo smo igrale mi i Makaranke...i naravno izgubile smo....one treniraju svaki dan po nekoliko sati...a mi svaki drugi tjedan.....po dva puta i to po uru vrimena...ono dođemo i nabijamo balun...bez nekakve organizacije...jednom riječju...KOMA.....
Uglavnom mi smo se svo vrime zajebavale i smijale...pa čak i pjevale dok smo igrale...i cila dvorana je bila za nas.....:))))
...e ovo su slike sa zagrijavanja.......prije utakmice......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...nije došla jedna ekipa tako da smo igrale posli Makaranaki(crvene) sa Splićankama( boja trule višnje) koje su btw državne prvakinje...ono totalno nadrkane na pobjedu....izderaju se jedna na drugu pa su naravno prvi set falivale tako da smo ih i neko vrime i vodili...npr 9:6...trener im je bi popizdi...gubile su OD NAS!!!!! I zdera se na njih...onda su poćele normalno igrat i našile nas....a dok su gubile popižđivale su jedna na drugu i bile živčane....!!!! nemam slika od ovog meča zato šta sam igrala....pa nisam mogla slikavat!!!!
Dok smo igrale sa njima za nas su navijali naši muški, muški iz imotskog i makaranke s kojima smo igrale utakmicu prije.....ono ove iz Splita su totalno bile ozbiljne...nijednom se nisu nasmijale...a mi smo bile baš onako simpatične...ono nemamo pojma i lipo se zajebavamo...niko nije živčan.....hrabrimo se i kad falijemo...::)))) kužite.....vikali smo im....e sad se moramo uozbiljit...dosta smo vam puštale.....:))))

....i tako smo dobile treće misto.....JEEEEEE TREĆE SMO!!!!!!
....za prvo i drugo su igrale Makaranke i Splićanke....Splićanke su dobile...ali jedva...ono da se trener makaranki nije izderava na njih i jeba im sve po spisku...možda bi i dobile!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...posli toga moji su išli na Vis...a ja ostala na utakmici....btw...hajduk je dobi...jeeeeeeeeeeeeee

HAJDUK - VARTEKS 2:0

...ono igra u prvopoluvrijeme KOMA...STRAVA....UŽAS......ali u drugo ulaze Gabrić i Rukavina...i mi se budimo i zabijemo do kraja dva gola....Bušić i Gabrić......i oni vam lipo skinu dresove i bace nam...a kako su ZGODNI....NJAMIIIIIIIIIIII....pogotovo Rukavina i Gabrić...jebote skoro sam se onesvijestila...kako su dobri....uf.....da su mi blizu nebi mogla odolit.....:))))
Uglavnom u drugo poluvrijeme se počelo ludovat po sjeveru.....pismi ajmo bijeli ale.....začinili su nekim ritmom na bubnjevima...preeedobro...plesalo se onako svjetski...PREEEEDOBRO.....i onda je počelo.....desna strana sjeveroistoka sede pa se digne i uzvikne ajmo bijeli ale......okrenuta prema livos strani...pa to napravi i liva strana...kužite.....posli je sjeveroistok to radi sa sjeverozapadom...a još posli sjever sa istokom....EJ SVI SU PLJESKALI....PREEEZAKON JE BILO...mislim da ce se to sad na sjeveru stalno radit...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je legenda Pave...ako ste vjerni navijač njega 100% znate.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....e ovo kad je Bušić dao gol......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....a ovo je zumirano sa sjeverne tribine kad su igrači nakon šta su nam bacili dresove odlazili u svlačionice....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....ovaj tip sa kapom na glavi i zavrnutim nogavicama je mali slatki plavi kojeg moja Zoke stalno spominje u komentarima...ako ste primjetili..:)))...ne vide mu se na ovoj slici nogavice...ali baš je zumiran...sa zelenom kapom...valjda vidite na kojeg mislim......i ima crnu dugu majcu sa kapuljačom u kojoj je vojnički uzorak.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...posli utakmice smo bili doma...otuširali se i izašli vanka na malu proslavicu rođendana.....od naše Zoke...nije mi bilo baš jer nije to moja ekipa....a još oni slušaju cajke, a nije bilo niti jednog drugog cd-a.....pošizila sam, a onda su našli jedan strani mix i meni za ljubav ga stavili.....:)))....a i na Visu su bile karaoke.....a tamo je bila moja cila ekipa...pa znate...a još da sam znala da Zoke ima PRAVU PROSLAVU RODJENDANA tek ovu subotu u Vinišće onda bi na tu došla...ovako sam se malo dosađivala tako da sam oko ure već bila u krevetu....a jbga....događa se...BITNO DA JE NJOJ BILO SUPER!!!!!!

ps....i činjenica da me njena mama obožava.....sve govori....hehe...teta Ljube vi ste zakon..:))))

...ajte, ajte idem ća....već uru vrimena pišem ovaj post.......pusa svima.....

e i da....ZOKE SRETAN TI 18. ROĐENDAN....PUNO TE VOLIM!!!!!

- 13:59 - kOmENtaRi (126) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.