petak, 16.03.2007.

....ma da je neko drugi nebi me bilo briga....

Ovaj naslov odnosi se na zadnjuu hajdukovu utakmicu koju je izgubio......

Dinamo - Hajduk 1:0

Kao što svi zante Hajduka volim ko cilu fameju...ali neke me stvari smetaju i preko njih ne mogu preć....
Ja sam uz njega.....I KAD GUBE I KAD TUKU.....i to zna cili Vis...ali popizdim kad se igra bez imalo gušta.....a to smo pokazali nekidan u kupu kad smo OPET izgubili od purgera.....
Ovaj poraz me nebi zasmetao da smo mi igrali i ostavili srce na travnjaku...nego smo šetali dok su purgeri pored nas prolazili....točnije .....pičili i igrali sa srcem za svoj klub.....
Hajduk je poznat po tome da igra srcem...a ne lovom.....jebemu miša....ovi današnji igrači puno seru po novinama....a kad treba to pokazat na travnjaku onda su velike nule.....I TO ME JAKO SMETA.....

znate onu........RES NON VERBA!!!!! E te bi se trebali pridržavat jer šta je preveć, preveć je!!!!

Nikad mi poraz ne pada teško ako znam da se za balun ginilo i mučilo na sve moguće načine...popizdim kad vidim Carevića da uputi centaršut......SA GLAVOM U NOGAMA!!!! A koji to nogometaš još radi...NIKO.....o pardon.....CAREVIĆ JE JEDINI...ENDEM!!!!!!
Uvik mi je to smetalo kod njega što vodi pa nabaci loptu, a da pritom ne pogleda di tu loptu šalje!!!!!
Ja sutra idem na utakmicu jer volim hajduka preveć.....ali mislim da bi se igrači trebali malo zapitat......na treninzima super igraju...čak ih Vulić mora spriječavat da se ne pobiju, a kad poćme utakmica onda se USERU....i sramote HAJDUČKO IME!!!!!

JEDINI KOJI TU OSVJETLJAVA OBRAZ OVE GENERACIJE JE VLADIMIR BALIĆ.....
Taj čovjek je pravi primjer igrača koji igra sa srcem...koji igra z anavijače i svoj klub...godinama je već u Hajduka...i mislim ko i carica d abezobzira što je golman treba bit kapetan...jer čovjek to zaslužuje......Balić je uvik uz svoje, ne radi sranja nego smiruje i podržava svoju momčad.......
Uvik je bio i uvik će bit moj idol!!!!!

- 21:13 - kOmENtaRi (54) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.