ponedjeljak, 05.03.2007.

.....o hajduče, o hajduče samo tebe volim ja.......

Mislim da naslov govori sam za sebe...
Utakmica na kojoj ja NISAM bila.....iz mogu slobodno reći opravdanih razloga......
Svi ste vjerojatno pratili prijenos na televiziji pa cu samo rec.......
HAJDUK - ŠIBENIK 3:0....Musa, Bartolović, Bušić.....ne samo da su predobro igrali nego ih je pratila i najvjernija Torcida....svaka čast ljudi vidila sam na tv da ste predobri bili!!!!!BRAVO!!!!

E sad svima već poznati razlog zašto na utakmici nisam bila...a to je bio rođendan moje ljubavi Tilde koja je 28.2.2007 napunila 17. godina......
Prvo smo bili u piceriji Nona Darinka u kojoj radi Paulino(zoke ti znas...), tamo smo ja i Zlatko gledali utakmicu dok su se drugi zabavljali za stolom...ali to je bila cijena koju su platili da bi ja ostala na Visu...ali niko se ni buni...Posli pizze smo otišli u Bejbija...tamo lagano pijuckali kad ti eto Paulina koji je završi s poslom i ludih komižana...čovječe jedan od njih ..već prije spominjani Tone je došo do mene...ispozdtravlajli smo se...i onda je otišao dos vog stola...napio se malo pive i počeo skakati ko da je dva bombona progutao....i takosmo pili u Bejbija do jedno 2 ure...kad je zatvori pa smo se prebacili u susjedni kafić " Katarina" u kojem je pjevala kalapa Cetina...e dečki su zakon...znaju zagrijat masu....tako da sam se ja nalokala, naplesala i napjevala...bile su neke pisme koje je torcida obradila i pretvorila u navijačke tako da sam rovala ko luda...preeeedobro je bilo.......
Bili smo vani do 5h ujutro...onako pijana dogegala sam se do kuće(koja je blizu) i jedva nekako oprala zube...i vidim ja...tata se diže,a ja dolazim doma....to je postalo nekako uobičajeno posljednje vrijeme....:)))
Cilu večer su me nagovarali ovi moji luđaci da idem s njima u Pulu, a aj kažem da sam obećala Zorani i Toniju i da ih ne mogu ostavit....a na kraju oni ni neće ić pa sam se dogovorila s ovima s Visa.....sad mi je baš Paulino potvrdi da idem 100%....tako da niko sretniji od mene...)))
Pa eto moji najdraži to je nešto ukratkood mene...pusa svima iii čujemo se......

Mia draga...upoznat ćemo se mi uskoro...Zoke...zabavi se na rođendanu..:))))

Musa..........legenda....1:0.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....e Musa.....čulo se Torcidu jako dobro:).......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Funcuti...svaka čast...dosta vas je došlo......i bodrili ste svoju momčad cilo vrime......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TORCIDA.......u velokom broju....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....eto to je bilo sve od mene....puno vas svih volim...i čujemo se..:)))

- 16:51 - kOmENtaRi (154) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.