četvrtak, 01.03.2007.

....evo i moja palica......

1.ZAŠTO SAM ODABRALA NICK KOJI IMAM??
2.ZAŠTO MI SE BLOG OVAKO ZOVE??

pa evo...moje povijesti...:)))

1. ovaj nick sam odabrala iz razloga sto se misto na koje rado zalazim zove Cankareva poljana....to vam je za one koji ne znali ko kvart ili trg...uglavnom tu vam se nalazi klub navijača Torcida i tu se okuplja torcida prije svake utakmice i onda svi skupa idu na utakmicu.....i kako sam ja stalno tamo...zavolila sam ime CANKAREVA pa tako stavila svoj nick.....

2.blog mi se isto zove CANKAREVA...ali baš ime je NI PET NI ŠEST NEGO PATAKENJAC....a to sam stavila zato....pa evo dan naše škola spada baš na valentinovo i kako sam ja predsjednica učeničkog vijeća morala sam osmislit neke igre za taj dan i ja sam odlučila da ćemo igrati GENIJALCE (ono ko na tv) i učenici su osmislili riječi za profesore i profesori za učenike i sad su bile dvije učeničke i dvije profesorske grupe. I trebali su imat svoja imena.....i sad smo mislili kako ćemo nazvat zadnju grupu i meni je palo napamet...NI PET NI ŠEST NEGO PATAKENJAC.....pa eto kad je trebalo dat ime blogu to mi je prvo palo napamet...a jako mi je svjetsko pa tako...)))

a ovu palicu prosljeđujem......

BARTOLOVIĆ (igor kc)
opaljena mala
$noky punk$
Hajduk-prvaci-07
miaaaa
carica

- 11:08 - kOmENtaRi (67) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.