nedjelja, 11.02.2007.

PROUD TO BE TOVAR....

...ispast će da sam ĐIPILA naslov...ali na par blogpva sam vidila da boysi počinnju žestoko srat po nama.....tako sam na blogu svoje opaljene male..:).....vidila naslov i o tome je pisala....mišu ti si me samo potakla da napišem post koji sam već prije tila napisat.....tako da se ne ljutiš ili da ne misliš da te kopiram...ok???
Uglavnom di god se okrenem neko sere ili po meni ili po torcidi...a jebemu miša....TOVAR JE PLEMENITA BEŠTIJA...i iskreno puno lipša i močnija beštija od one ĐUKELETINE.....buldoga ili kako već.....moram nać sliku di tovar dere buldoga.....a covice fenomenalna slika.....
A mi na svaku važnu utakmicu donesemo tovara na centar sa zastavom od hajduka na sebi,,...ili to ili šeta oko stadiona.....ma mi smo jednostavno zakon.....a kad ste vi "dragi" boysi donili to vaše stvorenje.... BOŽE MOJ IPAK VAM JE ON ZAŠTITNI ZNAK.....zato molim DONT SRAČ TU MAČ........dario dont se ljutit.....ti si iznimka.....
ETO TAKO DA SE JOŠ JEDANPUT RAZUMIMO.....NE JEBE PAS TOPVARA, NEGO TOVAR PASA......:)))))))

HAJDUK - BOTEVA 2:1....
OPET smo dobili.....pa mi smo zakon.....
išla ja na tu utakmicu...i sedimo ja i Zoke u kafiću i pijemo piče, a vanka pljusak....bile smo uvjerene da će utakmicu otkazat jer cili dan bez stat pada kišetina....ali bilo je utakmice...mislile smo ipak ić...ali smo se malo zapitale....ja kašljem, a kao se sad cila smočim i tako 90 min stojim na sjeveru....dobit ću upalu plući...a prvenstvo je za tjedan dana....a idem i u zagreb za 14 dana...na Dinamo...tako da smo ostale sedit u Bilog Asa....žol mi je šta nismo bile na utakmicu....a jbga.....bolje to negopropustit Osijek i Dinamo....

E da sinoć je bi trostruki rođendan.....taman sam došla iz splita spremila se i onda išla na taj rođendan. Slavljenici su bili Dinka, Kuko i Toni...iako smo samo Tonijev rođendan dočekali...njemu je danas...a kako smo mi do jutros feštali njegov smo rođendan i dočekali....Kukotu je bi u utorak, a Dinki je u ponedjeljak.....kapite????
Uglavnom bilo je super.....aj iden ja pomalo....da ne pišem puno.....
pusetina.....

PS. EVO BAŠ GLEDAM RUKOMET-ŽENSKE....PODRAVKA PROTIV NEKOG LAR...(neznam kako se zove) i uglavnom imaju dva suca...onako zgodni...ali jedan je baš mlad i preeeesladak....uf....preedobar je.....a tek kako je zgodan...njmai..:O)

MI SMO TOVARI......

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:11 - kOmENtaRi (42) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.