četvrtak, 08.02.2007.

......net is BACK......

Jeeeeeeeeeeeeee.....sinoć kad sam se vračala sa novinarske vidila sam majstore da popravljaju internet....juhu....napokon....baš mi je falio....ono nakupilo bi mi se komentara......a imala bi 15 min velikog odmora da odgovaram na njih.....
carice dolnji dio posta je samo za tebe......
pretpostavljam da nitko od vas nije prepustio jučerašnju pobjedu hrvatske nad norveškom posvećenoj Ivanu Klasniću....

HRVATSKA - NORVEŠKA 2:1

E, kad je Babić fenomenalno dodao Petriću znala sam da će je zveknit junački i da će uč u mrežu...isto je bilo i kod drugog gola kad je naš Niko fenomenalno asistirao Modriću za još boklji gol....minu....opalio je...onako malen čovjek, a toliko energije......Do kraja smo se igrali s njima i imalipustih 100 % prilika....ali jbga...nije nam baš išla realizacija.......ali eto malo smo popustili, tili napravit zaleđe, ali jbga. zajebali se i primili gol....a posli se grčevito branili.....ali nema veze bitno da smo dobili....i to sa skoro pa cijelom drugom postavom KOJA JE RASTURALA BEZ OBZIRA NA STATUS ZAMJENE......
I još samo svaka čast navijačima......svima su pljeskali, nikome nisu fučkali.....nijedna baklja...korektno navijanje cijelu utakmicu i kao šećer na kraju armadin transparent.....SVAKA ČAST......vjerujem da je ivan kod kuće preko satelita pratio utakmicu i plakao od sreće......sve ovo bilo je za njega....za njegovo ozdravljenje...znam da on to jako cijeni......
Ma znam ja da su naši najjači i da ćemo biti favoriti na Euru.......

evo malo slikica.....nigdje nema slike armadina transparenta.....ali oni koji ga nisu vidili....glasio je....ovako nekako...Ivane ja bi za tebe dao srce svoje....mi smo uz tebe.....armada....tako nešto...ne zamjerajte mi...ne sijećam se najbolje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I NA KRAJU LEGENDA....PO MENI I BOLJI OD ĆIRE IAKO JE JOŠ MLAD...I JOŠ PUNO TOGA MORA PROĆ....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I NEŠTO JAKKOOOOOO VAŽNO.............................

CARICE MOJA CARSKA SRETAN TI ROĐENDAN...( najslađe ide na kraj....ko šećer na kraju....) :)))))
evo samo za tebe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vela Luka

Kad cu opet doc
da te vidim ja
kad cu opet moc
da te jubim ja

Tek sad vidim sto mi
znaci, Vela Luka, more, ti
uspomene ce mi
samo ostati

Ref.
Za mrkinte i zale
za nas osjak i vale
Velu Luku mala
ne zaboravi

Docu opet draga
budi samnom sretna ti
znaj da ce nas nasa
prosla ljubav cekati

Kad ja vidim modro more
i zelene borove
zakantat cu ovu
pismu za tebe...............evo umisto vele luke stavis carica...i dobijes kako te mi svi puno volimo....:))))

E DA SAMO ZA KRAJ....dajte mi svilipo ostavite datume rođendana jer sam odlučila napravit box "zvijezde su rođene" sa datumima rođendana svih koji posjećuju moj blog....tako da nebi netko slučajno zaboravio kad je netko od nas rođen.....:)

- 13:40 - kOmENtaRi (55) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.