srijeda, 07.02.2007.

.....LJUDI ŽIVA SAM...NE PLAČITE..:))))

evo samo jedno nabrzaka javljanje iz škole....
ako niste znali kad su mi postavili max TV srušili su mi cijeli sistem i sad nema neta.....budale...i sad se krpam dok sam u školi...tako mi ne zamjerite šta se ne mogu redovito javljat.....
Sad sam trenutačno na novinarskoj i iskorištavam situaciju.....
Inače u subotu... idem sa Zoranom na utakmicu u st...i onda dvi subote posli ove su Osijek i Dinamo i na obe idemo....tako da će uslijediti podrobnije izviješće......
Dario...drago nam je šta si opet s nama....ali nemoj nas napustit kad u subotu razbijemo dinamo...i kad torcida nadjača boyse...:)))))))

Ljudi puno vas volim......pa do slijedećeg javljana....PUSA SVIMA...:)))))

- 18:32 - kOmENtaRi (10) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.