srijeda, 24.01.2007.

.....evo štafeta došla i do mene.....

evo pet stvari koje niste znali o meni......štafetu prosljeđujem......

ZOKE - ZOKE
JELENA
CARICA
TANNA
SJEVER 1950
Hajduk-prvaci-07

pa da vidimo.....

1.Od kad sam se rodila mama mi nokte nije ošišala pa sve do nazad godinu dana kad sam rekla STOP GRICKANJU...i od tog dana prestala grist i sad imam lipše nokte od onih koji su nokte cili život puštali!!!
Jako sam ponosna na svoju volju da prestanem grist, a pogotovo na nokte koji su prekrasni....

2.Jedina sam ženska na Visu koja igra kriket.....čak se jedan čovjek koji je igrao za kriket klub iz Splita iznenadio kad je vidio da u našoj ekipi igra cura....eto reko mi je i mene samu iznenadio jer sam mislila da on to zna..:)

3.Jedina sam ženska na Visu koja ide na utakmice...mislim svi znate da ja idem na utakmice, ali vjerujem da niste znali da sam jedina......oh šta sam ponosna....

4.U 5 ili 6 razredu sam vjerovali ili ne bila svaki dan na misu....ministrirala sam cijelu godinu i zato sam svaki dan bila u crkvi na misama....i bila sam opet PRVI ženski ministrant u povijesti župe...:)

5.U osnovnoj školi točnije u 4 razredu sam bila najbolja igračica graničara....nikad me nebi izbacili....uvijek sam bila sportski tip predana igri....znala bi ostat sama sa cijelom ekipom na drugoj strani isve bi ih pobijedila bez muke...i donila pobjedu svojoj ekipi....

Znam da dosta toga šta sam napisala izvlačim iz osnovne škole.....ali eto lipo se prisjetit nekih stvari kojima se ponosim....
pusa svima...i booookkkkkk

- 13:47 - kOmENtaRi (51) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.