nedjelja, 21.01.2007.

....JOŠ MALO PA 17.......jeeeeeeeeeeeee

dragi moji...jučer sam slvila rođendan....17....ali mi je tek u ponedjelja...22.01...:)
Slavila sam ga jučer navečer jer mi je nezgodno preko tijedna....ja i prija iz razreda smorođene 22.01.1990.....ovo je sudbina....i već drugu godinu zaredom slavimo skupa....
Moram vas obavijestit da ću slike stavit tek posli jer smo slikavali sa nekoliko digitalnih fotoaparata...pa kad tosve lipo stavimo na jedan cd....e onda ćete ih vidit...:))))
Uglavnom počeli smo u mome kafiću...ono lagano pićence....pa smo onnda donili sendviče....pa kolače i tortu.....čovječe tortu smo napravili iz baze.....u sredinu stavili brojku 17...a okolo 20-ak tankih svijećica...onih jako visokih...i uglavnom kad se sve to zapalilo....bio je lip prizor....ono ljudi piju u kafiću...a mi pjevamu ....SRETAN ROĐENDAN NAM.......e bilo je predobro....nasmijala sam se ko koza....
Posli toga smo išli u Bejbija(kafić u koji izlazimo)....e tu naravno nije bilo mista.....pa smo naručili i stali nanoge....malo plesali...smijali se...ali čovječe bilo je vruče za popizdit pa smo izašli vanka....tamo je ludi Tone(tip iz komiže...oko 25 god) zapali joint ispred kafića...ono laganini...mislim uvik stanu negdi sa strane....a on se zavali kod nas i lipo ga zapali....on onako flegmast....i opaljen ....čovječe...policija prolazi, a on im beštima i razne geste šalje.....a lud je....ali posli se maka u jedan portun s ekipom....pa su to popušili....onda se vrati do nas....mi smo sedili na štekatu ispred kafića jer je unutra bilo vruće i luda ljube mu je radila frizure....a kosa onako masna....a da vidite koji smih...i toga ima na slikama......za popizdit....čovječe dobila sam pločice na trbuhu od smiha....
A da nisam rekla kako su bauštelci fačkali sve....jebote odvratni...mene je jedan stari uvati za guzicu.....FFUJ!!!!! a ovaj jedan danijel došo do ljubice i kao pita je ..:"hoćeš li izać s menom malo vani"...naravno tip je ti zbarit ljubicu...a ona ga samo laganini odjebala...ono :"ne hvala...jadan dečko se skupi.....posramljeno....on ni skuži da ga je ona sjebavala svo vrime.....buahahahahahahaha....:)
I tako smo mi lagano....cilu noć.....oko 2 ure sam išla doma...ono dosadilo mi....ali sve prije toga mi je bilo PREEEZAKON!!!!!!!!!!!!

dragi moji to vam je ukratko bilo to......a pravi rođendan ću dočekat u Splitu....moram ić nešto za školu......uf...ali vraćam se isti dan doma....pa bi mogli samo do kafića na jedno pičence.....ali o tom po tom!!!!!
pusa svima....
SVI ONI KOJI SU BOLESNI....BRZO MI OZDRAVITE, A ONI KOJI NISU BOLESNI......NEMOJTE SE RAZBOLITI....jedino se malo prehladite kako nebi trebali u školu...:))))
PUSA...........

- 12:31 - kOmENtaRi (12) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.