utorak, 16.01.2007.

DRAGI BOŽE POMOZI NAM......

Mislim da su ovaj vapaj Bogu uputili svi učenici jer POČELA JE ŠKOLA.....
Sijećate li se slučaja Ana Karenjina....i pogodite šta....DA, dobila sam 5....BRAVO JA!!!!!!!
a da ne napominjem da nisam pročitala.....smijeh
i tako prvi dan škole....koji koma profesori...MI SMO ČOVJEČE IZ SVAKE LEKCIJE PISALI I UČILI NOVO!!!!
Pa jel to normalno!?!?!?!?!!?
I danas dobijemo najavu da je u ponedjeljak...znači za 6 dana kontrolni iz hrvatskog...gramatika...zavisne i nezavisne rečenice.....a jebemu miša....
sreća sedmi sat smo trebali imat talijanski....ali profa mi je poslala poruku da je u kafiću i pitala me da li treba doći.....zamisli kako je zakon...a ja njoj odg. da NARAVNO DA NE....da ćemo ić kući....hehe....JASNA VOLIMO TE (to je ta profa...)
A, danas smo umisto dva sata fizike imali talijanski i kako nam je ta profa zakon mi smo išli smo se šetat...hehe.....JASNA OPET TE VOLIMO..:o)
E i danas prije škole(popodne mi je) ja se digla oko 10.30(prisilno) i mama mi kaže da me zvao prof iz glazbenog i da mu se javim.....i nazovem ja njega i on mi kaže da jedan predstavnik naše šekole treba ić u Split u grafičku školu i da je on odabrao mene.....i ok ...ja pitam ....a šta ću tamo radit...on kaže da će tamo bit predstavnici svih škola u Splitsko-dalmatinskoj županiji....ali da nazovem u školu i da tamo pitam...i ja nazovem...a oni mi to isto rekli....čak neznam idem li sama...ili s nekim profom...ili šta tamo trebam radit....NIŠTA!!!!!
a čovječe Božji.....kako nema ravnateljice trenutačno u školi svi su nekako izgubljeni kad je riječ o nekim projektima i seminarima...ali mislim da se sutra vrača pa ću nju pitat.....
danas smo naravno opet učili....e i da se pohvalim počela sam čitat novu lektiru.....Zločin i kazna....i ja znam o čemu se tu radi jer smotog pisca već radili i to dijelo smo spominjali.....ali svejedno pokušat ću je pročitat....BTW ima 500 str!!!!!!!!!!!!!
PITANJE ZA SVIH: koliko vi imate lektira ove godine????
mi smo u početku imali za svaki jesec po jednu...znači 9...onda drugi razred 10....a sad 12....točnije danas je dodala još jednu....ZNAČI 13 FAKIN LEKTIRA......i to su one podeblje knjige....burninmadburninmadburninmad

ah......gorčina, gorčina i samo gorčina otkad je počela škola!!!!!

- 20:36 - kOmENtaRi (46) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.