četvrtak, 11.01.2007.

....SVE ŠTO JE DOBRO KRATKO TRAJE....

A znate zašto ovo pišem....pa još par dana i opet škola...alidosta o njoj...uživajmo dok možemo...evo sažetka proteklih dana...

KARAOKE FINALE.....
Kao šta vi već znate ja sam upala u finale na karaokama...
i ovako je sve teklo.....prvo smo se kod naše drage andrejice iz zagreba išli zagrijat...uzela sam 2 litre vina od doma...i lagano mi počeli pit.....ja i andreja smo popile najviše...još smo išli po dodatnu litricu vina u stan poviše kod njenog rođaka....Onako zamantane odgegale smo se do kafića di su bile karoke....tamo smo naravno još više pili....čovječe koji udes....jedva sam na nogama stajala...pjevala sam tri pisme u na kraju po mnogime nezasluženo bila druga.....rekli su mi da sam trebala bit prva...ali meni nije bitno....glavno da sam se ja dobro napila i zabavila....dobila sam kao utješnu nagradu baksu twist-offa koju sam podilila okolo....sve u svemu sutra dan kad sam se dgla nisam mogla stajat na nogama...ravnoteža mi je bila totalno u kurcu....mantalo mi se cili dan....UDESILA SAM SE TOTALNO....

POSJET MOJOJ NAJDRAŽOJ ZORANI.....
E tu je bilo svega......
Tu noć nisam uopće mogla zaspat....zaspala sam negdi oko 3 ujutro, a digla se u 4.30....koma.....i lipo se ja obučem i idem u trajekt koji kreće u 5.30 i lipo se namistim za leć jer se vozimo umisto 2, 3 ure jer ide preko Hvara....i eto malo vrimena je prošlo.....još trajek nije ni kreni...i nasere se neka engleskinja s mužem do mene...ja se pravim da spavam...a ona sve sere nešto na eng i ja je razumim....rekla je da sam sebična jer sam se raširila.....a samo da napomenem da je u brodu bilo 20 ljudi....skoro niko....a onda pretpostavljate da je bilo pun k...c mista za sest...., a ne ona se morala nasrat meni poviše glave i lajat svo vrime....e onda se skoro pobila s mužem jer je on ti kupit kafu...a ona ne!!! KOMA!!!! i čujem ja oni odlaze....e super i dignem se ja i vidim mladića od prije iz razreda i zovem ga da sede s menom...i dođe on do mene i mi lipo pričamo i ja mjesto za leć prepustim nekoj bakici...i tako došli mi do Hvara...i gledamo ko ulazi....i pričamo mi i pričamo i ja gledam je koji macan uša.....i vidim ga čovječe šta je dobar.....sede taman jedno 5-6metara od mene...taman ono da dignem pogled i gledam ga...i tako ja i zlatko pričamo...i ja osjetim da me neko gleda....i dignem pogled i vidim da me taj tip gleda...ono brzo okrenem glavu....pa kad on ne gleda onda ja njega gledam itd......KAKO JE BIO DOBAR!!!!!uf.....i tako čakulamo mi još i za sekund dođemo u Split. Idemo na kafu, a posli u st tatoo-a da mi vrate naušnicu u nos jer sam je na karaokama kako sam bila pjana izvukla slučajno. I tako zlatko sve sa menom...i mi lagano na bus...on ide do sestre,a ja na plokite u Zorane. I pitam ja koji bus vozi do tamo, a ona teta mi kaže 9, a Zoke mi je mislivši da ja idem 6-icom rekla da bus staje kod fast fooda điđi...a ja znam to misto jer sam išla već nekoliko puta do nje nanoge i tu bi prolazila....i uglavnom vozim se ja 9-kom i bus pun starih dedica i bakica...i pičimo mi i ja gledam di je taj fast-food...i nevidim ga...i tako svi izašli na predzadnjoj stanici i ja ostala zadnja i dogegam se do šofera i pitam ga...
JA: oprostite mogu vas nešto pitat...
ON: reci
JA: jesmo slučajno prošli plokite
ON: jao dijete odavna i šta ćeš sad....
JA: a ništa napravit ću još jedan đir po gradu s ovim busom i onda ću na plokitama izać
ON: a bolje ti je da ideš ovom 9-kom koja je ispred nas...
i ja uđem u tu devetku i obkjasnim šoferu šta se dogodilo, a on mi kaže da idem 14-icom....
i ja izađem na tu zadnju stanicu i čekam...i bacim pogled na tabelu di piše BUS: 9, 11...i zaključi,m pa tu staju samo busevi 9 i 11.....i zovem zoranu, a ona mi kaže da se vratim u devetku....i ja uđem u onu prvu9-ku....i da se vozim sve do plave zgrade koja se nalazi iza njene zgrade.....i tako mi krenemo ja prepoznam tu neku plavu zgradu i izađem....i sad mi ona kaže da idem isprid te zgrade i da je njoj zgrada tu...i ja gledam neke male zgrade nigdi nema zoranine...i nazovem ja nju....a ona mi kaže da je čekam da će doč po mene....
i šta na kraju...ona dođe iz skroz suprotnog smijera....jebote krivo me uputila....skoro sam se opet izgubila!!!!!!njena zgrada nije ispred nego izad plave!!!!
I super sve...mi dođemo do nje doma.....i onda popodne da ćemo mi na klizanje...i lipo propičimo nizbrdo.....i kad ono opet ispademo budale....klizalište je već dva dana zatvoreno...O JEBOTE!!!!!! opet se sramotim..:O))))
Njen tata je zna da je zatvoreno....ali nam nije reka....nego kad smo se vratile...umra je od smiha.....
Bile smo još na piću......-a onda u krpe jer sam bila krepana......i sutra nas dvi spajkile do podne, dogle se i ja onda na trajekt za doma jer ona sutra ide u dubrovnik...
SVE U SVEMU BILO MI JE SUPER.....:)))))
I sad još jedna mala scenica...smišna naravno u trajektu...sedim ja i do mene dolazi marin...prijatelj iz osnovne samo šta je on sad u kuhare, a ja u gimn.
i sede on do mene i počme riješavat križaljku...i ja mu pomažem i čitam 24 sata...nađemo mi križaljku u novinama i počmemo je riješavat..
JA: kako se zove mlada svinja...pokušala sam sve opcije...ali neide....
ON: odojak.....
čovječe krepala sam od smiha...on je to ispali ko top....možda sad vama i ne zvuči smišno ali ja sam krepala.....smijali smo se tome 10 min!!!!!!

E pa to bi bilo to.....ukratko:O))))uh nije baš kratko, ali nema veze....
PUSA SVIMA...

PS. IRIS SRETAN 16. ROĐENDAN!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:01 - kOmENtaRi (51) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.