petak, 05.01.2007.

...ljeto nam se vratilo u grad....

ljudi moji jeste vi vidili kako je toplo za ovo doba godine...mislim tu u Dalmaciji...
ČOVJEČE BOŽJI PA CVATU NAM TREŠNJE, KRUŠKE I EKIPA....Mislim zna tu i zapuhat, ali još ne nosim zimsku bundu...ustvari ne nosim jaketu uopće..:O)))
Ono sve me strah ovoga, ustvari sve mi je pomalo čudno....govore da će lito bit još gore za pola stupnja od onog najvrućeg 1998....a ja mislim da će tu nama bit baš komodno lito...mislim na temperature.....mislim i nadam se...jer je ovo prošlo ljeto bilo za ispalit vruće....a najgore mi je kad idem spavat...nemogu kako je vruće!!!
A znate još je samo tjedan dana do početka polugodišta...a to znači ŠTREBANJE I SAMO ŠTREBANJE.....meni je odma u ponedjeljak lektira Ana Karejina koja ima 800 i više stranica, a ja sam tek pročitala 60str...popizdit ću....ovu želim pročitata jer je velika i može nas pitat detalje, a ko ne pročitam najebala sam!!!!!
ali do toga uživajte u bambulama i odmaranju uz tv...tj. izležavanju......
pusa svima....puno vas volim......:O)

- 14:10 - kOmENtaRi (41) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.