nedjelja, 22.10.2006.

...o mama, mama, mama , o mama, mama, mama znaj da više nevolim te ja, ja volim samo jedne, ja volim splitske bijele, hej mama ja volim hajduka!!!!

Ljudi moji evo ja došla danas trajektom doma bila san na utakmici jučer sa zoranom...MAČKO KISSAM TE....
Uglavnom mislila sam da neće bit nikoga, ali kad bi se svi skupili na sjever popunili bi ga taman.....
I šta san tila reč, e da nas dvi nakon SVAKAKVIH SRANJA:) učlanile se u klub i otišle na poljud...i taman počela utakmica, a na štangi nema nikoga i ja mislila sad će se Boki dignit i lipo čemo mi počet navijat kad ono prošlo 5 min, a nikoga nema, nema ni bubnjeva nema ni transparenta nego jedna, tj. dvi baklje upalili u drugom poluvremenu!!!!
Navijat su počeli neki par redova ispod nas pa smo mi drugi to prihvačali,ALI MOGU REČ DA JADNIJE NAVIJANJE U ŽIVOTU SVIH NAS NIJE BILO!!!!Uz činjenicu da je samo DIO sjeveroistoka stajao na nogama, a cili sjeverozapad je sedi+ dio sjeveroistoka!!!
KOMA!!!!
Počme se navijat i tako dva đira i onda svi umuknu + glupe našminkane i upicanjene ženske koje su se usred utakmice skupile, a da ne zaboravim kako su u mene i u zoranu buljile kad smo ko normalni ljudi navijale!!!!!!!!
I onda kao šećer na kraju oko 70 minute se digne neko dite uzme onaj gramofon i počme vodit navijanje točnije jednu pismu koju smo pivali 20 min -oooooo,nanananananana,eeeeee volim te hajduče....stalno to...ZA ISPALIT!!!!
Ono sramota da jedno dite vodi navijanje, znan da je to bila zajebancija ali svejedno!!!!!
I da se ja malo osvrnem na utakmicu: HAJDUK 2 : 0 PULA
Bila je 13 minuta kad je igrač pule srušio našeg Bartolovića u šesnaestercu i sudac je dosudio penal. Izvođač je bio svjetski :) Munhozi mi poveli...niko sretniji od nas kasnije mi napadali i nikako balun u mrižu i onda je u jednoj akciji Bartolović opalio i zabijo GOLČINU!!!!
Možemo slobodno reć: europskli gol!!!!
Napkon se počelo navijat kako spada...morali smo zahvalit na taj način igračima.
Istakla bi nešto humano od strane torcide.Ako ste posjećivali ovih dana www.torcida.org mogli ste vidit da je umro čovjek po nadimnu SEKUL i da je ispod imena pisalo TORCIDA i u njegovu čast torcida je rastegla transparent i na taj mu način zahvalila i odala čast!!! BRAVO!!!!!
Hajduk se i nije baš iskazao bez obzira na pobjedu, treba se još puno radit kako bi došli do savršenstva......
Bartolović je zasluženo odnio titulu igrača utakmice, a nadam se da će ovaj ishod biti i kad budemo igrali protiv međimurja sljedeću subotu na TORCIDIN ROĐENDAN!!!!!
To bi bilo ukratko to!!!!
LJUBIM VAS U ČELO.....
čujemo se zoke.............

- 19:34 - kOmENtaRi (5) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.