srijeda, 11.10.2006.

U boj, u boj za narod svoj....

Pa ljudi evo ima desetak minuta da je finila utakmica...
HRVATSKA - ENGLESKA 2:0
Ljudi moji ja sam tako sretna i ponosna na igrače, a pogotova na navijače...
SVAKA VAM ČAST...evo zar je trebalo doć do opomene UEFE da bi se naši navijaći smirili....kažu englezi su naj navijači...pa to su gluposti jer u hrvatima kuca HRVATSKO SRCE(mislim to je logički :) ) i mi smo uvik pokazivali da smo super...da smo uvik 12 IGRAČ!!!!!
BRAVO I MILJON PUTA BRAVO SVIMA...
igrali smo fenomenalno, konstantno napadali...pa imali smo mislim 17 udaraca(9 u okvir) dok su oni imali 4 i to samo 1 u okvir!!!!!
U svemu smo bili bolji....
Sijećate se presice za novinare kad je Lampard reka:" dobili smo ih prije, pa ćemo ih dobit i sad"!!!!
E, pa Lampard dušo mislim da nije baš tako završilo....dobili smo i to zasluženo...
Sudac nas je jako zakini kad je bio preočit prekršaj nad Kranjčarom na rubu 16-erca, ali bilo je tu i puno prekršaja koji su trebali bit žuti karton, ali nisu...a i njima je nešto uskratio kao npr. korner, neke prekrsaje nije dosudi....ali ja bi mu dala ocjenu 3-4....
Samo bi napomenila kako je Kranjčar super igrao..imao je 3 super prilike i par puta je predobro radio centaršuteve....joj pa gledali ste utakmicu..:)-nemojte mislit da ja hvalim kranjčara jer je igrao za hajduk...ne...on je stvarno dobro igrao....svaka čast!!!
I još jedna napomena...dinamov igrač ČORLUKA igrao je PREEEEEDOBRO...čovječe njega je bilo svugdje po terenu od obrane, preko veznog reda pa do napada!!!! MOMAK SVAKA ČAST!!!! IGRAO SI FENOMENALNO!!!!!
I još samo još nešto.....BILIĆU LEGENDO!!!!!
Bilić je predobar trener iz razloga što se ne oslanja samo na igrače koji igraju u inozemstvu i koji imaju poznata prezimena nego je pronašao par predobrih igrača iz hrvatske lige koji su nas iznenadili dobrom igrom pod njegovom palicom!!!!isto je stavio modrića i kranjčara skupa i vidili smo da super funkcioniraju.....recite mi jeli ko od trenera razmišljao opozivu Petriće...ne...bilić ga je uoči i taj čovjek svaku utakmicu u švicarskoj zabija(mislim da je u švicarskoj), a da ne govorim za reprezentaciju...danas je fenomenalno igrao i zaslužio je i dalje bit u prvih 11. I primjetila sam da su naši napadači malo dobivali prilike da pucaju...više je to radio vezni red i to mi se sviđa jer svi sudjeluju svi se bore i na kraju dobivamo super rezultate!!!
EDUARDO HVALA TI NA SUPER GOLU!!!!
Rapaić je "starac" za svih ali da danas nije bilo njega nebi se stvorila nijedna predobra prilika, pa taj je čovjek tako dobro centrirao, usudim se reći i PREDOBRO!!!!
da ja ne duljim više.....

SAMO JOŠ JEDNOM....SVAKA ČAST IGRAČIMA I NAVIJAČIMA....PONOS STE HRVATSKE.....

KISSS

- 21:07 - kOmENtaRi (7) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.