nedjelja, 17.09.2006.

...IZAĐITE NA BALKONE POZDRAVITE ŠAMPIONE, HAJDUK ŠAMPION, HAJDUK ŠAMPION...

Ljudi moji 7 komada...hehe 7 pobjeda u nizu od početka prvenstva!!!
Ljudi ovo je nevjerojatno!!!Bože hvala ti najljepša na ovom daru....;)
Prije nego išta više napišem tila bi reč : Jelčy sorry dogodilo se svašta zato te nisam zvala....
Uglavnom u postu prije ovog sam napisala da je opalila kišetina da se cili vis tresa. I samo Splićani znaju kako je jer je bilo isto vrime na Vis i u st!!!
Uglavnom u petak navečer mi se ispraznila baterija, a kako mi je bio punjač u kafiću odlučila sam mob napunit prije trajekta sutra ujutro. I tako ja se digla oko 9h(trajek je bio u 12.30) i okupala se i oko 10 h otišla u kafić po punjač, i tako stavila ja punit mb i za 10 min nestalo struje.A baš je u to vrijeme počelo nevrijeme tako da nije bilo struje i trajekt su bili otkazali. Ja sam se već bila pomirila da neću ić jer nemamo trajekta kad ono lagano se razvedrilo i sve u zadnji čas.Spremila se uzela rekvizite, a kako sam već prije bila dala sestri digitalni jer sam bila uvjerena da nećemo ić, nisam je više vidila tako da sam pud splita išla bez digitalnog...I NAŽALOST NEMA SLIKA!!!!!Mislim stavit ću ja slike s torcida.org ALI NEMA MOJIH!!!!
I znate da mi se mob nije napunio pa nisam mogla ni slikavat ni zvat Jelčy ni svoje na Visu. Krepao je, tj baterija je crkla pa tako SORRY draga, nije bilo namjerno, ali bit će još utakmica na koje ću ić....
Uglavnom očekivala sam puno više ljudi jer kiša je prestala padati oko 17.h i razvedrilo se , a i Hajduk je otvorio sezonu nevjerojatno tako da sam očekivala bar pun sjever ako ništa drugo!!!!
Ja sam ko i uvijek bila na sjeveroistoku i bilo mi je fenomenalno. Več sam i prije pisala kako imam filing da hajduku nosim nesreću jer skoro uvik izgubimo kad sam ja na utakmici(doduše gubili su prošlu sezonu, ali tješim se jer smo tad bili jako loši), pa kad smo primili gol iz penala koji je skrivio živković poludila sam jer sam se nadala tome da mi povedemo!!!! I tako navijamo mi i nadamo se i u 37 min balatinac daje gol, ej nemate pojma kako smo se svi razludili, poludili od sriće!!!! Počelo se sve žešće i žešće navijat i kao poklon minutu kasnije u 38 bartolović
daje golčinu. Ja sam se rasplakala od sreće...i kao šećer na kraju balatinac je dao gol za 3:1. Nemate pojma kako smo tu akciju svi pratili iživcirani i jedva je bal. dao gol, sve je nešto izmješao i na kraju uspio uvalit loptu u gol!!!
Moram naglasit kako su Carević i Munhoz RASTURALI CILU UTAKMICU, ma ne samo oni nego i svi i s tribina se cijenilo njihovo borenje za svaku loptu....LJUDI TORCA TO CIJENI!!!!
Sve je bilo ok ali nije mi bilo jasno zašto se još viče "UPRAVA ODLAZI", pa čovječe imamo maximalan učinak i umisto da šute oni seru upravi, po upravi se sere kad postanemo loši, a ne kad smo dobri!!!!!
I samo da naglasim kako boki više ne može vodit navijanje, pa čoviće bar mi imamo pun k...c pismi , a on se orjentira na pet pismi i samo te ponavljamo!!!!
Sve u svemu bilo mi je super, i jedva čekam protiv dinama, možda i idem na gostovanje u Osijek ako se uspijem dogovorit...
PUSA SVIMA...U ČELENKU

PS: HAJDUK ŽIVI VJEČNO
Na torcida.org još nema slika pa ću stavit ove koje sam našla



- 12:58 - kOmENtaRi (12) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.