petak, 08.09.2006.

...POČELA LUDNICA, TJ. ŠKOLA....SADA NAM LJUDI MOJI OSTAJE SAMO DA PLAČEMO...

Da, znam da kasnim s izvješćem ali nije mi se dalo pisat jer odkako je počela gubim želju za svim, ali pojačano izlazim vani, pokušavam s tim zaboravit školu, ali jbga...NARAVNO SAD JE PRAZNIK A JA IDEM U SPLIT U ŠOPING I NA FRIZURU...JEDVA ČEKAM....ništa više ne vidin od ovih franzeti, narasle su mi..
E da ja sam inače, za one koji neznaju ja sam sada 3 arazred opće gimnazije i da ove godine sam dobila dva nova predmeta a izgubila jedan. Dobila sam sociologiju i logiku,a izgubila latinski.
Ljudi moji najdosadniji profesor u školi predaje ta dva predmeta, on je inače školski pedagog.
Svi su mi govorili kako je logika jako dosadna, a zasad meni je sociologija za ispizdit...DANAS SAM POLUDILA...NEKA MI SE JAVE ONI KOJI IMAJU TAJ PREDMET!!!sigurno suosjećaju. Možda vam i nije toliko loš predmet, ali kako ga taj profesor predaje....ZA UMRIT....taj čovjek priča u bradu...i pravi stanke između rečenica od jedne minute...on ne koristi udžbenik jer stvarno sve zna ali se loše nekako izražava...i još stavi ruku na usta i počme se smijat i govorit istovremeno tako da ga ništa ne razumiš.
I on je malo stariji i oči mu bježe, pa nikad neznaš gleda li tebe ili kolegicu do tebe...UŽAS...a kako je dosadan..kako je on pedegog zna nam doć na sat razrednika pa malo kenjat...OČAJ!!!!
Joj dosadilasam i Bogu i narodu s tim čovjekjom, ali jebiga....
Da i dobili smo novu učenicu, zapravo poluučenicu...mislim ona je iz zagreba i išla je u zaprešiću jer u zagrebu nije bilo mjesta pa se u zapr. školovala u hoteljersko ugostiteljskoj školi....HTP, ILI HTT...nisam sigurna, tako nešto i uglavnom mi na visu nemamo tu školu ali imamo sve predmete koje ona sluša tako da ona sluša nekoliko predmeta s nama nekoliko s drugim razredima.Mislim da mijenja 4 razreda...ali naša joj je razrednica jer s nama sluša najviše predmeta....
Cura je skroz ok, zove se Lea...visoka je, normalno građena za svoju visinu...
Eto malo za uvod...e i sijećate se bolesnog profesora iz mat i fiz od prošle godine...e pa ove nam je godine samo fiz, znači ne gledamo ga više 6, nego 2 sata ;)e i smanjili su nam matematiku sa 4 na tri sata tjedno, jao kako sam happy.....
Joj dosta o škola, postalo je grozno....pusam vas i kissam....
ciao ragazze i ragazzi....
un beso...
ps: počeo je big brother,,,ima dosta dalmatinci..
bokić....
i naravno HAJDUK ŽIVI VJEČNO!!!!
LJUBIM VAS U ČELO
AJ IDEM
DOSADILA SAM
A BAŠ MI SE GLUPIRA
AJ AJ ZA KRAJ, ALI OVO OZBILJNO, BOK!!!

- 22:46 - kOmENtaRi (14) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.