četvrtak, 31.08.2006.

Sretna sam, ali još više tužna

Evo zašto sam sretna!!!
Ljudi moji danas mi je bio zadnji dan na poslu i to sam odradila, smjena mi je završila u 15.00 i sad sam slobodna ko ptičica ;)
Evo zašto sam tužna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A da se vratimo aktualnoj temi...NIKO KRANJČAR...
99% je sigurno da odlazi u engleski Portsmouth...alči mi nije još jasno za koliko. U novinama piše za 5, na internetu za 4.5, a na vijestima za 3.5 miljuna!!!! Sad šta je točno????
Nažalost on nam odlazi i ostavit će dubok utisak u srcima svih navijča, odnosno cile torcide. Niko je u hajduku bio discipliniran i pristojan momak, nikad nikoga nije uvrijedio, pomogao nam je da postanemo prvaci 2004/2005 godine i da prošle sezone ne ispadnemo u ligu za ostanak!!!! Ja mu osobno, a sigurna sam i cila torcida želim puno sreće u karijeri i da igra u prvoj postavi i da pokaže svijetu hrvatsku školu i kvalitetu igrača jer mi svi znamo šta on može!!!
Draže mi je da je išao u drugoplasiran eng klub, nego u predzadnji francuski klub!

Niko želim ti svu sriću ovog svita, HVALA ti na svemu učinjenom za hajduk..puno si nam pomogao, svi smo te zavolili i primili ko brata!!!!
Sretno i znaj da će uvijek postojati lijepa uspomena na tebe i uvijek ćemo te se sijećati!!!
Još jednom HVALA!!!!
TVOJA I JEDINA TORCIDA!!!!!

- 18:43 - kOmENtaRi (20) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.