utorak, 22.08.2006.

...3. prenočuša ovog ljeta....no nije i zadnja...:)

Jutro ljudi evo ja sam maloprije došla kući i bila sam cilu noć vani.Ali ovaj put mi je vrijeme proletjelo u sekund jer san bila u super društvu i smijali smo se cilu noć i na kraju smo ostale samo ja i lj. i onda u 6h na kafu, pa na krafne i kad smo se našopali odosmo(:)) doma, okupala sam se, oprala zube i sad sam u kafiću na internetu a počinjem radit od 9h. Danas je dan kad radim dvokratno...
Uopće mi se ne spava, mislim počelo bi mi se da sad sjednem ili legnem i umirim se...ali ja san uvik aktivna.Sestra je došla malo posli mene....izašla sam vani nakon nekoliko dana ležanja u bolovima doma.
E neznam jesam li rekla ali ja volim sa svojom kosom jako riskirati i bojati je na svakakve načine, pa ako grubo ispadne nije me briga jer ću ili promjenit boju ili će mi kosa narast u slučaju da me nije lijepo ošišala.Dižu mi živce oni koji imaju kosu do guzice i onda im ispucaju vrhovi pa se ne žele podšišat 10 cm tako da im je kosa bez ispucalih vrhova...;(
Ja imam kosu do ispod ramena...ono srednja dužina i šta sam htjela reć...e da već duže vrijeme pitam splićane ima li koji frizer da ima kričave boje i napokon sinoć san upoznala jednu žensku iz Splita koja mi je napokon pomogla u tome. Ima na cankarevoj neki frizer mislim da se zove "mladen" i rekla mi je da je genijalan....da obožava ljude bojat u svakave boje...UH JEDVA ČEKAM!!!!!!
Danas je 22.08, a ja radim do 31.8...šta znači još 9 dana...jedva čekam da dobijem plaću i da u Split sve istrošim....volim kad san puna love koju sam sama teškom mukom zaradila!!!!!
Naravno moram i popunit fond za utakmice...i naravno moran ostavit koju kunicu sa strane za zimu...hehe....za crne dane :)
Popodne imam vre,mena 5h spavat.Jer mi prva smjena završava u 13h a drug počinje u 18h i ZNAM DA SE NEĆU NASPAVAT!!!...ali prija iz Splita je još danas tu, točnije ide sutra navečer, tj. popodne doma u St pa ću izać iako znam DA ĆU BIT KREPANA, ŠTA OD POSLA ŠTA OD TOGA ŠTA NISAM SPAVALA!!!
Ali dosta jadikovki...mogu ja to izdržat...pusaaaaa ;() cmooook
PS:HEHE PONOSNA SAM NA SEBE ŠTA NISAM IMALA VIŠE OD 3 PRINOČUŠE OVO LJETO...MISLIM TO JE JAKO DOBRO.....ZNAČI DA SAM LIPO SPAVALA I ODMARALA SE.....IAKO DA BUDEN ISKRENA NEDOVOLJNO...BANČIT ĆEMO KAD POČME ŠKOLA...PUUUUUSAAAA

EH JOŠ SAMO NEŠTO. SVAKI DAN SAM NA www.hnkhajduk.com, ALI DA BI KOMENTIRALA MORAN BIT PRIJAVLJENA ALI NEMAM DI, ZNA LI KO OD VAS KAKO DA SE PRIJAVIN JER U SUPROTNOM NE MOGU KOMENTIRAT, A RADO BI TILA!!!!
HVALA.....LJUBIM VAS U STOPALO...POZZ...KISS

- 07:43 - kOmENtaRi (8) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.