petak, 28.07.2006.

...evo malo javljanja da znate da sam živa!!!!....

Ljudi moji ove vrućine su nepodnošljive....a ja radim ko konj!!
Od kad nema sestre ja svaki drugi dan radim duplu smjenu...evo ovako ja TROŠIM ljeto:
(dan kad radim duplu smjenu):dizanje u 7.45 jer počinjem radit u 8h. Radim do 12 h i idem doma, pogledam malo tv pa na kupanje(ili spavanje) dolazim kući oko 16 i ako sam se kupala onda se malo odmorim do 18 jer tad idem nradit drugu smjenu sve do 12h navečer,a nekad je to i do 1h =Žznači 10-11h taj dan. Onda idem kući spavat, a ne kao i svi drugi normalni teenageri vani!!! Idem spavat jer se moram dignut u 6h jer radim od 6.30. To mi bude normalna smjena znači trebala bi ostat do 15h ali ja idem ili oko13, 13.30,14,14.30. Kako kad. Onda kako sam iscrpljena ko konj idem spavat do navečer, onda se otuširam malo pogledam tv i idem u krevet kako bi mogla podnit duplu smjenu sutradan!!!
I još kao šećer na kraju jedno jutro me tata budi u 7h(a kako sam taj dan trebala radit duplu, znači radim od 8!!!) i dere se na mene ko "a jeli onda nećeš radit" onako bijesan!!!!. Ja sam popizdila, pa čovječe jesi ti lud, šta da ja radim sat vremena ranije kad nema nikoga u kafiću, AMA BAŠ NIKOGA!!!!!On nije normalan!!!
Čim bude malo više ljudi on se sav uzbudi ili uspaniči, onda zove brata i mamu da pomažu, a pomoć uopće nije potrebna!!!!! ili ja radim i došla sam ranije na posao da bi on onda sjeo sa svojim prijateljima i lokao!!!
Pa taj me čovjek ubija!!!
I ja umjesto da radim normalno i izlazim i zabavljam se ja budem jako umorna i iscrpljena da moram ići spavati jer nisam u stanju stat na nogama, a da mi vidite na šta mi sliće noge!!!!
Znam samo se jadam, ali jbga to je tako kad radiš kod sebe,a li dogodine nema šanse!!!
I moja naj prija ljube kaže kako ni ona neće kod sebe više radit pa ćemo pokušat skupa nać posao dogodine!!!
I da prekjučer mi je bio imendan i vidim ja mamu kako ide s kolačima i pitam je kao za koga su!! A ona kaže da su za mene. Šokirali su me. Dobro da mi se sjete čestitan rođendan, a kamoli da očekujem kolače za imendan. To se tata sjetio, ne virujem da se sam sjeti negu mu je neko rekao iako on tvrdi da je sam znao!!!Ali i kako puno radim valjda je mislio da zaslužujem!!

Pa eto tako vam je kod mene...kupam se malo...kad se ufam dogegat guzicu na plažu.
Sinoć sam bila vani do 2.30...kad malo razmislim uopće se ne isplati preko tjedna ić vani jer po zakonu muzika u kafićima vani se mora gasitoko 1h i onda mi nema muzike i šta ću onda radit???GLEDAT KO PROLAZI....I KO KOGA OGOVARA!!!NEĆU!!! i onda ja lipo iem doma.
Evo baš do mene sedi jedan tako dobar macan, inače koji mi je susjed...njami joj da ga vidite. Koliko znam zove se Kevin. Hrvat je ali živi u SAD-u.....
Njami slatkicaaaa. ovakop visok je oko 1.90. možda i manje,a li tu negdje, crne puti, smeđa kosa i oći, preljepi zubi i još ljepši smješak.....
to vam je sve od mene.....pusa!!!!

- 14:42 - kOmENtaRi (5) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.