nedjelja, 16.07.2006.

...samo kratko javljanje...

Ljudi moji samo da vam se javim kako ne bi mislili da sam mrtva....smijeh
Ne da mi se pisat post ....tako da vam se samo kratko javim.
Izlazim svaki dan i ostajem do 4h ujutro...SKROZ SAM POLUDILA...ali počinje lagano zabava na otoku tako da mi se ne spava kad izađem.
Nisam se kupala već 5 dana jer kako dođem u zoru doma, a ujuro se rano dižem jer radim tako da poslje posla idem spavat i onda kad se probudim otuširam se pogledam nešto na tv-u i onda opet vani!!!!!
Prošlo ljeto sam se naradila ko koza, ali me ovo ljeto nije briga uopće....na posao dolazim ili u 7h ili u 8h a odlazim oko 13h iako smjena počinje u 6.30 a završava u 15h!!!
Ali baš me boli briga dosta mi je krepavanja od posla!!!!
Sad sam zamijesila tijesto za napravit pogaću od slane ribe(virujte mi super je radim) pa kad je napravim malo ću se izležavat i gledat tv , a onda vani do zore , a to pogotovo danas jer mi kolegica odlazi s otoka pa to moramo pošteno proslavit!!!!
Lipo mi se zabavljajte i partijajte...jer nije svaki dan ljeto bez škole...thumbuprofl
PUSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!kiss

- 21:33 - kOmENtaRi (4) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.