nedjelja, 09.07.2006.

VELIKO FINALE FRANCUSKA - ITALIJA 1:1 (penali 3:5)

Dragi moji vjerujem da je danas pola svijeta bilo pred svojim televizorima i prateći finale uživali...
Ja sam bila za Francuze jer kako radim u ugostiteljstvu znam kakvi su talijani ko nacija i zato sam bila za francuze, ALI sva čast talijanima!!!
Sve je ljepo počelu u 7 min iz penala za 1:0 zabio Zidane, a onda kasnije Materazzi zabija prekrasan gol glavom!!!
Sve je mirisalo na produžetke i tako je i bilo, iako su francuzi bili PUNO bolji nisu uspijeli realizirati niti jednu šansu!!!!!
U produžecima je Materazzi isprovocirao zidana(najvjerovatnije verbalno) pa ga je ovaj nesportski opalio glavom i zasluženo dobio crveni karton!!!!
Možda bi se situacija drugačije odvijala da je sudac vidio provociranje talijanskog igrača. Iako obožavam Zidana moslim da je zasluženo "pocrvenio", ali isto tako smatram da tako iskusan igrač nije smio pasti na provokacije i još u produžecima finala svjetskog prvenstva!!!
Možda bi i francuzi uz Henryja i Zidana isto izgubili...ali mi to nikad nećemo znat...ŠTA BI BILO KAD BI BILO!!!!
A šta se tiće suđenja mislim da je bilo fer i korektno, sudac je izvrsno obavio svoj posao!!! BRAVO SUDAC!!!
ČESTITKE ITALIJI, FRANCUSKOJ I NJEMAČKOJ NA OSVOJENA PRVA TRI MJESTA......BRAVO...

A sad malo moj život:
Jučer sam ko i inače oko osam zauzela poziciju ispred televizije na štekatu našeg kafića i gledala dvoboj za 3 mjesto. Poslije dvoboja sam očekivla lj. da dođe po mene no nje nije bilo pa sam s kolegicama išla u život.
Prvo sam u svojem kafiću popičla 3 dc vina i onda u bejbija (drugi kafić) 2 dc pa sam išla po litru(u boci) i lagano pijucklala i opila se ko koza.
To nije za pohvalu, i želim "objavit" da više neću pit alkohol od ponedjeljka(dakle od sutra).
E, da i prehladila sam se ko koza...kašljem, šmrćem, slinim!!! i još su tu istvari koje bi sutra trebale bit gotove!!!
Ovaj moj otac mi nije jasan uopće, neznam koji je njemu problem!!!!
Mi otvaramo kafić u 6.30 h ujutro i odma u startu budu dvije radnice(odmah u 6.30 otvaraju njih dvi) a ja dodjem oko 8h kad me on(tata) probudi. On me prbudi i ja dodjem u kafić kad ono NEMA NIKOGA!!!Mislim budu tri čovjeka...i šta ja da radim i još mi sad govori da se trebam dignut u 6.30!!!!!JELI ON NORMALAN...ŠTA ĆU JA RADIT U 6.30 UJUTRO. Mislim bude ljudi jako rano koji rade od 7h pa budu na kavu.Ali sve bi to jedna radnica slobodno mogla sama napravit!!!JA NEZNAM KOJI MU JE!!!!!STVARNO NIJE NORMALAN....
Razmišljam o tome da dogodine ne radim kod sebe jer mi je više dosta tog maltretiranja, a kad mi treba platit onda mi to pokušava nabit na nos kao pokaže mi koliko ima neplaćenih računa, i tako mi to lagano nabija na nos. Ja razumin ako mi nemože platit odma, nisam ja toliko neljudski nastrojena, ali on kupuje svakakva sranja, troši lovu bezveze i onda kad treba platit meni onda sere!!!!
Lipo ću ić radit negdi drugdi i zarađivat onoliko koliko to zaslužujem!!!
Naravno ako i bude trebalo pomoć u kafiću ja ću rado pomoć jer ovaj posao(mislim radit za svoje) ima i prednosti i nedostataka!!!!
ljudi moji to bi bilo sve od mene za danas...
PUSA....kiss

- 23:19 - kOmENtaRi (8) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.