četvrtak, 06.07.2006.

...NAPOKON novi post....ma nije se ništa posebno događalo pa nisam tila pisat gluposti...

Da, evo i mene....
Prvo me zanima kako ste vi koji ste popadali prošli na prvom roku...ja se moram pohvalit da je moja naj prija lj. prošla i hrvatski i geografiju na prvom roku!!!smijehsmijehsmijeh
Joj nepate pojma kako sam bila sretna!!!!!ko da sam ja prošla , a ne ona!!
Inače ja vam pomalo radim...pomalo se kupam...izlazim...više izlazim kad radim popodne tako da mogu spavat...ali kad sasm ujutro izađem malo ono do 12 ili 1...ali ja bi ostajala i do ujutro bez obzira sta radim ujutro, ali pod uvjetom da se vani nešto događa i da nije dosadno...a mislim već sčutite da je jako dosadno....mi sjednemo na klupice i zajebavamo se...bacimo turu na karte..i to je sve...poprije bi bilo masa ljudi i svi bi lipo bili vani..znam da ti niko neće pronač zabavu, da je moraš pronač sam ali kad svaku večer isto...idemo malo na ležaljke, vratimo se i i sred kafića kupimo topli sendvić, sjednemo na most popapamo ga, popijemo nešo, pojedemo sladoled i onda se ja skupim kući(oko12.30-1h) jer mi se počme spavat(ujutro se dižem u 6h) i postane mi sad zima!!!!
Uvik isto....puknucunamcor
Ali znamo se mi i zabavit dobro...mislim nije uvijek tako tužno...i dosadno!!!!!!
A sad maleni osvrt na svjetsko prvenstvo:
NJEMAČKA - ITALIJA 0:2
Ljudi moji ja sam bila za njemce i jako mi je žao šta su ispali, ali vjerujem da će osvojit treće mjesto...Talijani su mi kao nacija preveć bezobrazuni i antipatični, ali kao nacija šta ne znaći da ima super pojedinaca...nogometaši italije su jedni od njih...ima ih koji su mi jako dragi...ali ja sam bila za njemačku!!!!
PORTUGAL - FRANCUSKA 0:1
E ovo je utakmica u kojoj sam bila neutralna, znači i za jednu i za drugu stranu...obožavam i francuze i portugalce tako da mi je bilo svejedno....
Od kad znam parove polufinala...ja navijam za Francuze.....Ponajviše zbog njihovog čarobnjaka koji se zove ZIZOU!!!!!
Taj čovjek je čudo....
A največe razočaranje je najbolji svjetski igrać Ronaldinho...mislim ono šta je napravio u njemačkoj jednoko je nuli...nije mi jasno kako je to on bio tako loš!!!!!
Neki će reć, pa bio je dobro čuvan, a to je istina, ali on je dobro čuvan i dok igra u Barceloni pa svejedno asistira i zabije golove!!!
Meni je ronaldinho JAKO drag, i lip, i zgodan...ali me razočarao na ovom svjetskom!!
Šta ne znači da će mi zbog toga bit manje drag!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Ljudi moji jučer sam buila na plaži sa malom sestrom i neznam jesam li vam rekla ali ona ne želi uč u more, neznam da li se straši ili joj je zima ali ja sam uglavom postupila lukavo. Ona inače sjedi na žalu i baca kamenje u more, a ovaj put sam joj ručnik spustila na dno žala tako da joj more prska noge i istovremeno moči ručnik. Na taj način se ona lagano prilagođavala na more i njegovu temperaturu i vidila da nije strašno!!!
I u jednom trenutku ja budem okrenuta prema njoj ali ja sam bila u moru i kažem joj: "Ajde, Željka dođi kos seke u more" i ona se DIGNE!!!!! I KRENE prema meni. Ja nisam mogla vjerovat da je ušla umore i ja sam je uhvatila sjele smo u pličak, ona meni na nigu, uglavnom bila je do pasa u moru. Posli smo se bučkali.Samo je nisam tila cilu potopit...ali i za to će doć vrijeme..inače u moru je bila do vrata..nisam je tila zagnjurit da se ne prepadne jer je tek po prvi put u more cila!!!
To vam je ljudi moji ukratko to!!!!!
pusa.....kisskisskisskisskisskiss

- 11:18 - kOmENtaRi (2) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.