četvrtak, 29.06.2006.

PUSH UP!!!!! ZAR JE TO POTREBNO!!!!

Danas sam se bas zapitala....PUSH UP!!!!!....GLUPO!!!!
Naime preko ljeta ne nosim grudnjak nego gornje djelove kupaćeg kostima (imam trokutiće). NE SPAVAM U NJIMA.... moje prijateljice sve spavaju u grudnjaku i ne samo šta je to nezdravo nego i smeta...bar meni...nema šanse da ja nosim grudnjak u krevetu!!! E TO NIKAD NECETE DOŽIVIT!
Svim mojim grudnjacima si izvađene žice(košarice) jer mi smetaju...znaju probit robu i onda me po koži tako derat...pa ja ako su malo nekvalitetniji grudnjaci odmah vadim žice....i skroz mi je ok onda!!!
Ipak ima cura ili žena (kako vam je draže) što nose PUSH UP...Ja razumijem kad neka cura nema velike sise...ali je skroz glupo pokušat ih dignut time kako bi privukle dečke....
Ne vole svi dečki velike sise...mislim ne preveć velike nego umjerene....nekima su drage male...i bas su mi super cure koje nemaju komplekse zbog manjih prsiju!!!
Ako ti ubučeš grudnjak s push up-om s željom da privučeš dečka u kojeg si zaljubljena sve će bit ok do dana kad se budeš npr. išla kupat s njim pa on vidi da TI NEMAŠ SISA UOPĆE!!!!ili ako ste toliko zaljubljeni da odete u krevet i on te zeli uhvatit kad ono........ŠUPLJE!!!
SVE SMO MI CURE POSEBNE...SVAKA NA SVOJ NAČIN... jedna ima malene, jedena velike ili srednje grudi...to nije bitno...vanjština nije bitna.
Jer ako te dečko voli onda mu nije važno...popunjavaju li tvoja prsa majcu ili ne!!!!
PUSH UP je samo maska, maska koja nije potrebna nijednoj curi....
Nemojte me shvatit da ja mrzim onu koja ga nosi...NEEE!!!
Samo kažem kako to nije potrebno......ponosi se onim šta imaš i pokazuj to bez obzira kako ono bilo!!!!!
pozz!!!!!!!!!!!!!!

- 20:52 - kOmENtaRi (9) - PrIntAJ - #

srijeda, 28.06.2006.

...vručine su nepodnošljive...

Evo nešto šta svi znate I POŠTENO OSIJEČATE ovih dana....
Svi se kuhamo ko kokoši u pećici!!!!
Ovo je postalo nepodnošljivo.
Evo opet sam se digla u 7h da bi radila. srećom kafić mi je samo kat ispod kuće tj, kuća je poviše kafića!!!!
Napičila sam se danas po štekatu ko koza...noge mi pucaju...kavu sam zamrzila...i svakog ko mi sjedne skoro pojedem...mislim pojedem na nacin da ih preko k..ca poslužujem.
Ali samo ono goste koji dolaze oko 12 h jer sam do tad već krepana....
Vidite kako je meni!!!!
Idem se kupat danas jer se već dva dana nisam kupala...jednostavno mi se ne da dignut iz kreveta i dogegat se do plaže!!!!
Ali danas je VRUĆE!!!!!! JAAAKOOOO...pa ćemo ja i kolegica s posla ić!!!
E da 26.06 bila je podjela svjedođbi. Dobila sam: 2 diplome od Japo-a, 2 diplome od natjecanja lijepa naša i jednu pohvalnicu iz škole za prolaz s 5 i svjedođbu. Svake godine dobivam tako puno diploma...imam ih punu fasciklu!!!!
Eto bar da mi u školi ide!!!.....thumbup
Šta se tiće nogometa jako mi je žao ghane..ja sam tila da se bar plasiraju u četvrfinale....niti jedna afrička zemlja to nije uspjela pa sam gajila nadu u Ghanu...ali jbga...ipak je to bio Brazil....
Ajte vi koji možete uživajte u moru, a vi koji ne možete...uvik vam preostaje kada i tuš!!!
pusa...............kiss

- 13:20 - kOmENtaRi (5) - PrIntAJ - #

nedjelja, 25.06.2006.

...rad, stega, znoj ispod ruke...

Ovo je bila najdraža uzrečica mog bivšeg kolege....to je govorio iz zajebancije i uvik bi se smijali...bio je tako opaljen!!!!
Evo ljudi moji ja jutros od 8 h na poslu. Krepana sam skroz. Poludila sam više. Ja sam za šankom, a Loris(kolegica) pići po štekatu i ja koja sam za šankom radim: kave, perem, spremam, čistim pepeljare, pazim na kompjutore, poslužujem po kafiću...pa to nas inače troje radi...a sad sam sama!!!
Totalno sam krepana ali od sutra se dižem u 7 kako bi ja bila po štekatu...jer me ovo uništilo a i zamrzila sam kavu kako svaku minutu napravim po pet njih tako da mi se zgadio taj miris koji sam nekad obožavala.!!!!
STRAVA!!!!
A koliko ima zahtjevnih ljudi...e pa jebemu misa i još žele isti čas dobit kavu a došli su zadnji!!
Pa čovječe ohladi malo, došo si na odmor pa di ti se priši...stani čekaj i dobit ćeš!!!!
Ima jedan bosanac koji je svake godine s obitelji i prijateljima na Visu, još nisu došli ali da vam napišem kakve on Želje ima (zapamtila sam od prije) on: daj mi jednu bijelu kavu u veliku šolju(ja tako ne zovem šalice...mi ih na visu zovemo čikare, ali kako čovjeka citiram nemojte pomislit da ja tako pričam) s više pjene nego mlijeka, mlijeko da mi ne bude ni prevruče ni prehladno i natren. I ja mu donesem jedan natren a on me vrati po još nekoliko njih...pa jebemu...reci mi odma šta hoćeš, a ne da ga kenjaš!!!! I tako kad sam mu donila jedan, on će meni: pa vidi ove, šta si mi donila samo jedan, šta će mi jedan, donesi mi još nekoliko....pa jebote došlo mi je da mu izlijem kafu u glavu!!!
Ili kad mi smoće pepeljaru a unutra čikovi i pepel i ja to ne vidim i kad je idem očistit s kistom sav se umelja pa popizdim!!!!!
I ka izaseru cili stol sa hranom,lizama, žvakama...jojjjjjj!!!
I kad neodgojena djeca jure okolo, plaču, ne slušaju mater i još obavezno razbiju pepeljaru i koju čašu ili materi proliju kavu. Nije problem šta razbiju pa neću imat čašu nego je problem šta razbiju kad ima najviše ljudi i ja kako poslužujem nemam vremena kupit staklo!!!!
Znam da se jako živciram oko toga, ali samo onaj koji radi u kafiću će me razumit...
puskakiss

- 11:22 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

subota, 24.06.2006.

...sezona kupanja počela...

ljudi moji evo ja se već svaki dan kupam.
Evo sad vodim malu seku na plažu da se ona po prvi put okupa. btw. ona ima 1 god i 5 mjeseci....
Idem je samo malo bučnit!!
Evo gledam i Ančića...na pragu pobjede je i obrane naslova!!!!
Ujutro se dižem u 7!!! znam da znate kako mi je ...mislim da vas dosta radi...krepana sam, kad se vratim s plaže idem se nadronjat jer već dva dana spavam ko prije jedan dan: prije 12h dnevno, sad u dva dana 10-12 h KOMA!!!!!
ajte vi meni lipo na plažu (ko može) i nauživajte se...čujemo se!!!
pusa.....kiss

- 16:32 - kOmENtaRi (7) - PrIntAJ - #

četvrtak, 22.06.2006.

....nažalost dogodilo se ono najgore...

Eto znam da ste svi od 21 h bili ispred svojih televizora ali ste se razočarali
NAŽALOST OSTALO JE 2:2 I TO NAS NIJE PLASIRALO NAPRIJED U OSMINUFINALA!!
Nemam riječi...igrali smo skroz ok...Srna ga je opalio i ono je bila golčina...samo on onako zna...ali problem je bio šta mi vodstvo nismo mogli zadržati i nepravedno smo primili gol JER JE DAN IZ ZALEĐA!!!!
JEBEMU GLUPOG SUCA...2 IGRAČA AUSTRALIJE SU BILA U ZALEĐU!!!!!!!
I JOŠ NAM DA 2 CRVENA KARTONA...PA KOJI JE NJEMU!!!!!
Sudac je pokrao nas i pokrao australce.
A ONAJ GLUPI TOMAS JE 2 PUTA IGRAO RUKOM SAMO ŠTA SUDAC DRUGI PUT NIJE VIDIO!!!
Pa koji mu je bio kad je obrambeni igrač i još skače i on digne ruku i to ne jednom nego 2 FAKIN puta!!!
Imam samo riječi hvale za naše navijače i želim im se zahvalit jer su bili nevjerojatni. Ukoliko bude izbor za najbolje navijače mi ćemo sigurno dobit!!
SVAKA VAM ČAST!!!!
Samo mi nije jasno zašto su se nakon gola opustili...pa primili još jedan, pa dali, pa primili!!!!!
Dobro smo igrali i želim im čestitat...euro je za 2 god pa ćemo valjda bit bolji!!!!
Svi su dobro igrali , A POGOTOVO PLETIKOSA...BRANIO JE MREŽU KO MATER SVOJE DITE!!!!!

DEČKI SVAKA ČAST, I NAJBOLJIMA SE DOGAĐA, IAKO SMO ZASLUŽILI NISMO OTIŠLI DALJE, PRIMILI SMO GOL IZ ZALEĐA, SUDAC NAS JE SVIH POKRAO....ALI NEMA VEZE VEĆ ĆE ON PRED KOMISIJU SUDACA JER SE ANALIZIRA SVAKOG SUCA,A OVAJ GA JE PREKRDAŠIO I TO JAAAKO!!!

HRVATSKA ŽIVI VJEČNO...hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

..I SVIH VAS VOLI ANA!!!!!!!!!!

PUSA.....kisskisskisskisskiss

SAMO DA SE NADOVEŽEM NA POST KOJI SAM JUČER NAPISALA: JA SE NE LJUTIM SAMO MI JE ŽAO ŠTO NISMO PROŠLI. DOBRO SMO IGRALI, I DA SMO DOBILI ZASLUŽENO BI BILO!
JOŠ JEDNOM NISAM LJUTA NEGO SAM I SRETNA JER SMO SE IPAK PLASIRALI NA SVJETSKO, NE USPIJEVA TO SVAKOME!!!
DEČKI SVAKA ČEST I OD SRCA ČESTITAM!!!!thumbup
:

- 23:18 - kOmENtaRi (9) - PrIntAJ - #

...javljanje na brzinu...

Evo ljudi moji ja radim i prpremam se za navijanje i utakmicu...nemojte me iznevjerit urlajte, gubite glas za naše VATRENA...nadam se pobjedi ali i ako se to ne dogodi uvik cemo bit uz nase....
pusa i NAVIJAJTE!!!!
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

- 19:01 - kOmENtaRi (0) - PrIntAJ - #

ponedjeljak, 19.06.2006.

...igraj Hrvatsko mi te volimo, mi te volimo....

Mislim da je jasan naslov!!!
Nažalost jučer kao što svi već znate ostalo je: HRVATSKA : JAPAN 0:0
Nažalost Srna je promašio penal i nismo uspjeli pobijediti, ali jedna mi stvarnije jasna!!
Kako se svi usuđuju krivit Srnu zato šta je promašio!!! On je do tog penala bio 100%-an u izvođenju jedanaesteraca i jednom se i to moralo dogodit...
Zahvaljujući njemu smo dobili Švedsku, šta se ne siječate, on je dao penal!!!!!
Pa nemojte tako, krivi su kompletno svi jer imali su mali miljon šansi i NITI JEDNU NISU REALIZIRALI!!!!!
I isto tako kako svi jebu po Kranjčaru, čovjek je fenomenalno igrao, imao je par prilika, par super dodavanja, RIJTEKO je griješio i uz Pršu i N.kovača bio je najbolji igrač na terenu.
Svi seru nešto kao tatin sin se umorio, ali jebemu mater njima je dole bilo 40 stupnjeva...i deva bi dehidrirala. Svi su svako malo pili vodu...Niko je za razliku od drugih odigrao fenomenalnu utakmicu...zašto niko ne sere po Modriću i Bošnjaku zbog kojeg smo skoro dobili gol!!!ZAŠTO?????
Modrić je imao toliko krivih dodavanja da je to jedno čudo, a šta je Bošnjak napravio NIŠTA!!!Neka je bio 10-ak minuta u igri mogo je puno napravit!!!A kad je pao....u odlučujučem trenutku i kad ga je japanac prošao...niko mu nije ništa srao...jer je to Bošnjak, najbolji strijela lige!!!!
Poludila sam...gade mi se takvi ljudi....svugdje citam isto i isto....Kranjčar bi zbog takvih ljudi mogao ostavit ono šta voli, a to je nogomet...i šta onda kad primitivci unište nečiju karijeru...šta vi mislite kako je njemu kad primi loptu i onda mu žvižđu!!!!!
A šta je bilo s Olićem i Klasnićem...NIŠTA, AMA BAŠ NIŠTA NISU NAPRAVILI.....
Ja ni slučajno ne krivim naše dečke koji su dali sve od sebe jučer jer im je na terenu bilo 40 stupnjeva i nisu mogli više nego šta jesu, ali ostavite se Kranjčara, čovjek zaslužuje mjesto u prvaih 11 više nego neki drugi...i zato lagano otkačite i pustite ga da radi ono šta voli i da na taj način pomogne reprezentaciji!!!!!
I pohvalila bi naše navijače koji su s obzirom na vremenske uvjete dali sve od sebe....svaka čast ljudi još tako nastavite i vodite Vatrene na krilima protiv Australije!!!
pusa svima u čelo i čujemo se thumbup

- 16:04 - kOmENtaRi (9) - PrIntAJ - #

nedjelja, 18.06.2006.

...šoping...i...šok...na....šok....

Jučer sam napisala post pa mi se izbrisao...pa valjda cete skuzit o kojim se danima radi!!!
PETAK: Ja, lj. i ana z. smo u 13.30 otišle trajektom u Split s nakanom da ostanemo do sutra(do subote) u stanu njene sestre.(ona je student)
U Splitu smo odma kupile 6 votki(svaka je 1 dc) i 6 red bulla(za svaku po 2 vodke i 2 r.b.)
Potom smo otišle u stan , raskomotile, pojele nešto i onda krenule u novčane pohode....smijeh
Kupile smo svašta u dm-a. Ja svaki put iz dm-a ne izlezim s računom manjim od 200 kn....šta ću kad uvijek nađem nešto šta mi treba!!!
Malo smo prošarale kroz trgovine i snimale robu koju ćemo sutra(u sub.) kupit. Ja sam još otišla do frizera da se dogovorimo za moju frizuru. I kupila sam memorijsku karticu za digitalni od 1GB i može mi stat na nju 600 slika!!! Kupile smo sastojke za pizzu....njami...bile smo gladne!!
Otišle smo u stan, ja sam zamjesila tijesto....i dok se ono dizalo na Vh1 smo slušale muziku. Počele smo se laganini zajebavat i umirat od smiha i taman kad je prva tura pizze bila gotova (rošćera=pleh nam je bio premalen pa smo radili 2 ture pizze) počelo se odvijat ono zbog čega je naslov šok na šok....citiram:
lj: "čujete li vi nešto?"
ja:"neeeee"
ana z,:"ko da neko kuca na vrata"
I lj. je stavila tv na mute i tad je neko počeo junački lemati s nečim po vratima.
Mi smo se USRALE....nikad nam se nešto ovako nije dogodilo, mislim da susjedi su ponekad lupali ali nježno i čim bi smanjio muziku odma bi otišli, ali ovo...ovo još nisam doživila...
Njen stan je na 2 katu i naravno na svakom katu je po nekoliko vrata i uđeš na jedna vrata, ali ta vrata nisu odma ulaz u stan nego je prvo mali hodnik i onda imaš i na ljevu i na desnu stranu vrata od 2 stana. Njen stan sui vrata lijevo.
Taj neko je luao na vrata koja vode u taj hodnik, znaci ne izravno na naša vrata, a kako ljudio nema u stan do bilo je logički da nam lupa...
On je lupao 20 min i mi se nismo usudile uč u taj mali hodnik kako bi na špijunku vidile ko nam to pokušava provalit u stan(imate li sliku stana sad kad sam ga opisala)
Dok je on lupao nazvale smo njenu sestru koja je na Visu da je pitamo očekuje li ona koga pa možda taj neko kuca da ga mi čujemo(ali ima parlafon tako da je mogao pozvat na to). Ona je rekla da ne, da nikoga ne očekuje.
On ili ona(čitaj neko) je nastavio triskati i mi smo je opet nazvali, tražili adresu stana kako bi mogli pozvat policiju i prebližili mob vratima koja vode na hodnik da čuje kako taj neko lupa i odma nam je rekla adresu kad je čula kako masakrira vrata.
Nazvale smo policiju i ženskoj na telefonu približili mob da i ona čuje i odma je poslala ophodnju.
Nas tri smo bile same i zato smo se tako prepale...ali da ste samo čule kako je lupao....eekzalivenlud
Pet minuta prije nego je policija došla on je nestao.Popeli su se do našeg stana i vidili da smo blijede i prestrašene i mi smo se ispričale da ne ispadne da smo ih zajebavale. Vidjeli su nas kakve smo i rekli da je sve u redu, da ih ponovo pozovemo ako sta bude i da nema problema. Policajci su bili mladi i zgodni...njami..smijeh
Bar nas je to oraspoložilo...
Nastavile smo zderat i pit....i trecu turu smo samo naslozile pizzu u pleh i stavile u frižider za ujutro da je mozemo samo stavit pećnicu i ispeć!!thumbup
Ja sam oko 1.30 išla spavat a ove dvije su do ujutro bile budne. Spavala sam kad se sve skupa zbroji 1h jer su one naderale muziku, a bilo je i vruče. Tako da sam se ja digla u 4.40 i nastavila s njima. Mi smo u 6h ispekle pizzu i najele se.
Oko 7h i 20 smo več bile na kavi, pa išle kupit nešto i oko 9h u frizera.
MOJ FRIZ: skroz me stepenasto ošišala i obojala: gornji dio u crno, srednji u plavi i donji u crno...skroz opaljeni i sviđa mi se. Tila sam ja da srednji sloj bude ljubičasti ali nije bilo moguće jer nemaju takve boje!!!
Ja volim riskirat i sve živo isprobavat....
U frizera sam bila do 12.30...jojn izludila sam i spavalo mi se.
Prije trajekta sma kupila dres od srne da ga imam dok radim..hehe...wave
Uzele smo za papat i uputile se u trajekt.Tamo smo se najele i napile i poslje na Visu ravno iz trajekta smo išle na piće.Onda doma, a doma mi je mali brat slavio rođendan tako da je bilo kolači...njami...njaminjami
To je bilo to...ljubim vas u čelo....kisskisskisskiss... I NAVIJAJTE ZA NASE DANAS U 15 H.....hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

ps: znam da nekima ovo sta smo se prepale zvuci jadno, ali u zivotu mi niko nije tako lupao...skoro je razvalio vrata koja su ooooogrooomna!!!! Briga me jer nam stvarno nije bilo svejedno.Što da je uspio uć u taj hodnik i doć do naših vrata...šta bi bilo...ni ja to neznam i hvala Bogu da nije....
pozz.....

- 11:23 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

subota, 17.06.2006.

...ubit ću se...

sad sam bila napisala post ko dva prethodna i kliknula na "objavi post", a on me vartio na početnu stranicu blog.hr!!!!
NE MOGU VIROVAT... a stvarno su mi se dogodile neke interesantne stvari...sad mi se ne da pista ponovo pa ću sutra....

- 22:25 - kOmENtaRi (3) - PrIntAJ - #

četvrtak, 15.06.2006.

...u boj, u boj za narod svoj....HRVATSKA!!!!!!!

Dragi moji prvo da znate zašto nisam post napisala odma, a razlog je da nisam mogla uč na svoj blog. To mi se događalo prije par dana. Upišem adresu i kaže mi da je neki eror da nemože!!!Poludila sam bila, onda mi je na dan kad sam napisala novi post došo blog, tj mogla sam ga otvorit pa sam napisala post i htjela sam jutro nakon utakmice napisat post o kraju škole u utakmici ali mi opet nije moglo otvorit...neznam zašto...jeli vama tako????

UTORAK NAVEČER: BRAZIL- HRVATSKA
Znala sam da ćemo super igrat i da smo osvojili sva tri boda , BILA BI ZASLUŽENA. Pa brazilici nisu mogli "plesati" po tereni kako to oni običavaju. naša ih je obrana spriječavala, imali smo čak i loptu u nogame više od njih, redali smo priliku za prilikom ali nažalost uvijek smo pucali ravno u didu!!!
Ali mi je baš drago što nam je gol dao kaka a ne netko drugi kad smo ga več primili!!
Gol je bio fenomenala ali smo ga GLUPO PRIMILI!!!
Kad je kaka poslije toga gola imao priliku da zapuca, nikad!!!!Čuvali smo ga fenomenalno posli gola i ovakva utakmica nam daje šanse za prolaz dalje, samo još da igramo i protiv australije i japana ovako i sve će bit dobro.
A TEK NAVIJAČI...reci te kmi iskreno jeste li vi tijekom utakmice čuli selecao da skandidira BRAZIL, BRAZIL....NISTE!!! Jer se samo čulo....VOLI HRVATSKU SRCE MOJE....
SVAKA IM ČAST RASTURILI SU BRAZILCE I NA TERENU, A POGOTOVO NA TRIBINI(BRAZILACA JE MISLIM BILO NA TRIBINAMA VIŠE NEGO VATRENIH NAVIJAČA....)

OVO DOKAZUJE DA SMO SRČANA NACIJA, DA IGRAMO I NAVIJAMO SA SRCEM, I BAKLJADA JE BILA KOREKTNA JER NITI SU KOGA NJIMA OZLJEDILI NITI SU IH BACALI NA TEREN, E TO SU PRAVI NAVIJAČI....hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

JA SAM GLEDALA CIJELU UTAKMICU S REKVIZITIMA I ŽIVCIRALA SE SVAKO MALO, ALI NISAM(!!!!!)LJUTA, DAPAČE JAKO SAM ZADOVOLJNA, NISMO IMALI SREĆE A BILI SMO BOLJI!!!

Želim dečkima ovakvu igru i protiv Japana i Australije i samo jedna porukica: VATRENI MI VAS VOLIMO I JAKO SMO PONOSNI NA ONO ŠTA STE POKAZALI BRAZILU, NIKO NIJE LJUT I SVI ĆE UZ VAS BIT DO SAMOG KRAJA, UZ NAŠU POTPORU ĆETE DALEKO STIĆ!!!!!

Čitali ste po novinama da sve svjetske novinarske agencije proglašavaju hrvatske navijače najboljim na SP-u, a da za igrače imaju samo pohvale i kažu kako smo ko niko dosad spriječili Selecao u njihovu "plesu" po terenu.

NEMOGU NIŠTA REĆ NEGO DA SAM PONOSNA!!!!
DEČKI SKIDAM VAM KAPU!!!!

SRIJEDA: ZADNJI DAN
Ljudi moji prošla sam s 5!!!!! Imali smo praktički samo dva sata. Prvi sat je bio vjeronauk, ali smo sjeli u razred bezveze nešto pričali i nakon 15 min nas je pustio vani. Onda smo trebali imati sat razrednika , ali ona je došla vani di smo mi bili pogledala ocjene u dnevnik i otišla jer su naši maturanti pisali zadaćnicu iz hrv ili eng(nisam sigurna)Tako da smo je gledali samo 10 min. Treći sat smo išli na mat samo da jedna prija odgovara, mi smo zujali okolo, a ona je odgovarala, četvrti sat smo išli na eng i zadržala nas je 20-ak minuta da ispita jednu i zaključila nam ocjene pa smo išli kući no prije odlaska kući ja sam se već tradicionalno u svu robu i patike bacila u more da proslavim kraj škole....sinoć smo bančili, nisam puno popila, ali za to imam cijelo ljeto!!!!!
Pusa, inavijajte za naše VATRENE U NEDJELJU!!!hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

PS: čet ćemo se mi još do tad......

- 12:01 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

utorak, 13.06.2006.

....još samo jedan dan...

Mislim ovo je činjenica(naslov) KOJU SVI VEĆ ZNATE, ali eto tako....meni za zadovoljstvo...smijeh
Promjenila sam dizajn...ovaj mi se jako svidio pa sam ga stavila.
ŠKOLA: Sve ide po planu.
Zaključili su mi sve onako kako je trebalo:danas mi je još zaključila bio i kem 5 PA DA I MATEMATIKU MI JE ZAKLJUČIO, I ŠTA MISLITE KOLIKO...???....PA DA, ZAKLJUČIO MI JE 3...smijehsmijehsmijeh
I još mi sutra treba zaključit engleski 3.....danas me nešto zajebavala i srala mi ali ću joj nešto sutra izasrat da mi zaključi 3 i onda sam prošla s 5....joj kako sam HAPPYYYYYYYthumbup
Pa večeras je kako šta i sami znate utakmica BRAZIL - HRVATSKA.Nemam rekvizita pa moram nešto kupit da mogu pošteno navijat ....hehe....nadam se najboljem....
I da u četvrtak bi ujutro odma trebala ić u Split u shopping...ali ja planiram ostat i u petak u split i onda se popodne vratit, ali ako nam bude bambula(party) za završetak škole u četvrtak navečer onda ću morat u split u pet i sub. Nemam ništa robe za ljeto...moram se pošteno izšopingirat..hehe...wavewave
I tako ljudi moji još samo sutra.
Kod mene je več tradicija da se zadnji dan škole baca u svu robu u more. Tako da ja svake godine poštujem tradiciju tako da ću se i ove godine bacit...:)
Samo vam hoću reč da sam ovih dana skroz poludila od tog štrebanja, i da nam prošli vikend nisu bili slovenci ja se ne bi micala s knjige i mislim da bi živila na sedativima. Baš mi je taj odmor dobro došao jer stat ispred knjige cijeli dan dovodi te do ludila. Bila bi dobila živčani slom sigurno jer ovi profesori sve u zadnji čas, istina i mi smo malo krivi, ali oni više jer su dopiustili da nm se nakupi!!!!!!
Npr. jučer sam učila kemiju (dobila sam 5 i zaključila mi je 5), eng, tal(zaklj. 5), mat(dobila sam 3 i zaklj. mi je 3) i biologiju radila herbarij iz kojeg sam morala od 40 biljaka znat njihovu porodicu, vrstu(na latinskom) i naziv(hrv). Naučila sam 15 biljaka super,a ostatak više nisam mogla...isto sam dobila 5 iz njega jer ne pita strogo i malo nam je pomagala....thumbup
Tako sam ja moji ljudi malo po malo sve izodgovarala i sad ču se cijelo lheto odmarat od škole iako ću raditi u svome kafiću....
pusa svima....kisskisskisskisskiss
...I NAVIJAJTE ZA HRVATSKU VEČERAS.....hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

- 15:13 - kOmENtaRi (3) - PrIntAJ - #

subota, 10.06.2006.

....napokon počelo svjetsko prvenstvo....

Ljudi moji prvo da napisem sta je bilo na fizici...hehe...sta misliterofl
Pitao nas je i dobila sam 3 i kasnije nam je dao kontrolni(rezultate) i dobila sam...sta mislite....jeli bilo pozitivno....DA, DOBILA SAM 2....JEEEEEEEEEEEEEsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
ZAKLJUČIO MI JE 3...I SADA SVE IDE PO PLANU...MIC PO MIC....
Počelo je i svjetsklo prvenstvo...njemačka je dobila kostariku 4:2, a ekvador poljsku 2:0 i baš mi je drago zbog njih...mislim iako nisu briljantno igrali zaslužili su pobjedu prikazanom igrom...misli da čete se složit sa menom...thumbup,
Jedva čekam utakmicu BRAZIL:HRVATSKA, ej pa ja ču taj dan morat učit...ali navečer je utakmica tako da ću je u MIRU MOĆ POGLEDAT...JEDVA ČEKAM!!!!!!
Danas nam slovenci idu nazad u sloveniju, a ja imam za poludit jer imam puno toga za učit...
I zaključio mi je geografiju 4, tzk 5, glazb 5, lik 5, i joj nesjecam se sta su nam još zaključili....
Ljudi moji ljubim vas, drzite mi fige da sve dobro prodje....pusa...kiss
POZZZZZZhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska....i navijajte za naše...

- 10:21 - kOmENtaRi (5) - PrIntAJ - #

utorak, 06.06.2006.

...zima nevidljive prste ima....;)

Ljudi moji danas sam se po prvi put okupala u moru ove godine i smrzla se, ali to me nije spriječilo da 2 sata budem u moru ;)

Evo ovako bi:
JUTRO: okupljane ispred trajekta u 10 h kako bi s autobusom otišli na jednu plažu na otoku kako bi očistili tu plažu i kupali se poslije toga. Ali naši meteorolozi su najavili kišu ujutro i kako je bilo tmurno nismo išli na tu plažu već na jednu puuuno bliže.
Na plaži je od smeća najviše bilo čepova, a oni spadaju pod sitni otpad i bilo ih je bar 1000...ono za poludit...kupit te male stvarčice, a mi smo lukavci ubacivali i drva kako bi izgledalo da smo puno toga sakupilismijeh Hehe baš smo zli...ali brzo nam je dosadilo pa smo sjeli, marendali i onda u more. Nisam se puno mislila oću-neću nego sam odma skočila iako sam znala da je jako zima, ali da sam išla malo pomalo kao penzioner ne bi se nikad okupala jer bi se u startu smrzla i vratila na obalu.
Umoru je bilo tako zima da nismo mogli normalno disat punim plučima....inače lipo udahnem i osjetim zrak u plućima, ali u moru to nisam mogla.
Kasnije smo izašli vani(btw. od kiše NIŠTA!!!ČAK JE I SUNCE IZAŠLO) i stoplili se kad je do naš došla informacija da idemu u Zaglav, a to vam je jedna druga plaža, ali pješćana i 10-ak metara od obale je plićak!!!
Bilo je fenomenalno. Prvo sam se kupala možda 1.30 h ili možda i više, neznam jer nisam gledala na sat. I malo sam se smrzla u početku, ali kako je pijesak sve postaje toplije.
Dušili smo se pod vodu, smijali, pucali pijeskom...uglavnom bilo je super.
Onda smo izašli malo vani na sike da nešto pojedemo i popijemo i kad smo se najeli par nas išlo je umore dok su drugi stali vani, nije im se dalo...ali zašto ne iskoristit situaciju.
Opet smo se dušili, ja i prijatelj i on je mene jedno 100 puta potopio, a ja sam njega uspila samo jednom i to kad smo otišli u duboko di nismo mogli stat nogama.tu je bio nemoćan...hehe...meni nije važno koliko je on mene puta, meni je važno da sam ja njega bar 1 put..hehe....rofl
Poslije smo igrali odbojku u plićaku....e ali došlo je vrijeme odlaska i morali smo izaći vani, osušit se i lagano prema školi.
U školi smo se najeli i onda kući.....
I evo sad sam na kompu pišem ovaj post....a oko 21 h idemo vani...., a sutra škola i pita me fiziku...držte mi fige!!!!!plizzzz.....thumbup
Ej sunce me tako maznilo da sam crvena u licu ko rak!!!!a leđa da i ne govorim...blabla
hehe....ajde ljudi ljubim vas u čelo i pozzz...kiss

PS. Sinoć sam bila vani i stala sam do ponoć jer sam sve svoje popila , a kako sam se to jutro rano digla bila sam i pospana ko vol...tako da.....pozz

- 19:28 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

nedjelja, 04.06.2006.

...oooo judi moji kanton jer mi dušu lici....

Ljudi moji sinoc sam bila vani i bilo mi je super....hmmm za razliku od veceri prije..smijeh

Uglavnom moj trio tj. trio koji uvijek skupa ide vani i skupa pije smo ja,lj i ana z.
E pa bile smo jučer u mikita tikve po litru vina+0,5l vode sve izmješano u jednu bocu...i otišle na groblje gdje imamo svoju klupu koja ima pogled na bor u obliku vraga rofl
Možda zvuči stravično šta smo bili na groblje ali nam je bilo super. Na groblju smo bili od 21h do 23.40 i pile to , pušile i pričale o svemu i svačemu. NISMO TRAČALE ali smo pričale o stvarima onakvim kako u stvari jesu.....i o tome kako ljudi(neki) iz naše ekipe odjebu te da bi bili s nekim iz druge ekipe, a onda kad ih taj neko odjebe onda nam se vračaju BEZ PARDONA!!!!
ŠTO MRZIM TAKVE DVOLIČNE LJUDE!!!!!!

E i di sam ono stala, da išli smo sa groblja u bejbita i tamo je bila ekipa koji su za stolom igrali ISTINA-IZAZOV, ali su umjesto boce vrtili blažov nož i bilo je za krepat od smiha kakvi su izazovi bili.....cijela bašta se smijala....roflroflrofl

Onda smo malo bilu u kafiću, pa smo opet izašli vani i sjedili i zajebavali si do 2h ujutro i onda otišli doma..
Bilo mi je super i lipo sam se i odmorila i sve....hehe...thumbup

Inače odma idemo u bejbita (kafic) oko 9-10h i nakon pola sata bude mi dosadno, a ovako sam se lipo ispricala i potrosila vrijeme na groblju i kasnije onda u bejbita...pozz svima, hvala na komentarima i jedan VEEELIKIIIIIkiss

- 10:26 - kOmENtaRi (11) - PrIntAJ - #

subota, 03.06.2006.

...sinoćnji izlazak....

Ljudi moji STRAVA......
Svirao je u Bejbita neki bend "problemi" iz hvara i ja sam mislila da oni imaju svoje pjesme...ali ne...KOMA
To vam je bend koji "svira" na playback...evo kako to ide...
Umjesto gitara imaju metle koje su lancunom vezane i tako im stoje na ramenu kao gitara sa remenom...onda umjesto bubnjeva imaju teče okrenute naopako i umjesto klavijatura imaju kutiju od sintisajzera po kojoj zenska lupa...mozete li to zamislit u glavi!!!!
A roba, nose kapute i neke opaljene oćale....za umrit od smiha...rofl
Ali sve bi bilo ok da oni pjevaju na mikrofon, a ne da samo skacu okolo ko luđaci. Puste neki rock i onda ludiraju po bini...i na mikrofon samo jedan stalno predstavlja bend i vice živo, živo, živo....
Jel razumijete kako je to???? KOMA...
Poludila sam od dosade i još bila pospana jer mi je taj tjedan škola bila ujutro, a dizanje u 7.20 za mene je jako zamorno.....i otisla sam kuci....najela se i išla spavat...
Probudila sam se oko 7.40 jer mjehur je trazio da ga ispraznim...smijeh i onda zaspala do 11.35..pa se digla...pojela nesto...tati ocistila 10-ak slanih riba za neke slovence...i onda oko 12.00 na komp po netu...
Dopisujem se sa Ivanom malo pisem post...pregledavam postu...
Ljudi moji samo mi vi uzivajte u ovom vikendu jer jos malo pa skola je gotovo...pa cete moc spavat duze, bit vani duze....kiss svima i lipo mi se zabavite veceras...kiss

- 13:46 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

petak, 02.06.2006.

....još samo malo....

Ljudi moji napokon petak...
EH, pisali smo kontrolni iz mat i opet sam dobila 1, ali me pitao logaritme i dobila sam 4!!!hehe rofl

Latinski me pitao i dao mi 4 i 5 i zaključio 4!!! Ja sam se nadala petici jer mi je trebala za uspjeh...ali pokusat cu nesto drugo dignut....nadam se da ću uspit jer sam i 1 raz prošla sa 5 i ne bi tila učit za maturu..

Večeras idem vani...idem se malo opustit i zabavit....

javim vam kako je bilo...kissss....kiss

- 17:36 - kOmENtaRi (3) - PrIntAJ - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.