petak, 26.05.2006.

.....aloha.....

Ljudi moji jos samo malo...
Vruće mi je za poludit...jedva čekm vikend i idem se kupat u more jer je nepodnošljivo......kupam se ja svaki dan u kadi ali to nije to....rofl
Još se malo moram potrudit sa školom... i onda 3 mjeseca odmora...thumbup
Ja se evo dopisujem stalno s Ivanom i reka mi je da ide u Rim...ljubomorna sam jako jer će posjetit stadion a ja bi to tila......namcor Ali obecao mi je maznit koju sliku tako da ga i ja vidim smijeh
Danas ce me pitat matmatiku i nadam se dobroj ocjeni...ali otom potom...držite mi fige...prvi sat je mat i imamo ga posli još 3 sata...znači u totalu matematike danas imamo 4 sata...headbang

Ovo je post samo za javljanje jer se ne događa ništa čudno i novo...cujemo se
kisskisskiss

- 10:55 - kOmENtaRi (0) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.