četvrtak, 18.05.2006.

....igraj BARCA mi te volimo....

Ljudi moji pretpostavljam da ste svi vi gledali sinoć utakmicu pa tako i ja...OBOŽAVAM NOGOMET... atek kako obožavam kad gledam majstore na terenu...
Nevjerojatno...sudac je (oprostite na izrazu) sve zajebao....ono je trebao bit priznat gol jer je golman bio izvan 16-erca šta znači da nebi trebao biti penal, ali kako je golman zadnji igrač i skupio je igrača izvan šesnaesterca opravdavam na neki način onaj crveni...ali nisu to jedini zajebi suca....onda kad je Henry navosno "pokosio" dobio je žuto karton iako je barcin igrač trebao dobit žuti zbog simuliranja(mislim da je bio guily)...ma bilo je sve na oko sokolovo pa ste mogli vidit..rofl
Za ovako važan susret treba se stavit jako dobre suce, a ne neke drugoklasne...!!!to mi je jedna zamjerka dok je organizacija, navijanje i sve drufo bilo super...
Arsenalovi igrači su se bili tako iscrpili da je to bilo jedno čudo jedva su stali na nogama jer su odma na početku jurcali okolo i dali taj gol...barcelona je jako loše igrala pogotovo ronaldinho...promašivali su zicere...
Ali onaj prodor eto`oa bio je fenomenalan..čovjek je stvarno legenda...a tek Larsonova asistencija, prvo se ispružio ko žirafa da bi dohvatio loptu i onda se okrenuo i asistirao za belettija...Interesantno ja da su od 3 gola na utakmici 2 zabili obrambeni igrači...A ko se ne varam za arsenal je to bio Campbel(ne znam je li to on i da li se ovako piše..smijeh)
Baš mi je drago šta je barca dobila iako je arsenal bio fenomenalan...ko zna šta bi bilo da Lehman nije bio isključen i da valdez nije imao par fenomenalnih obrana...zujo
Arsenal se može tješiti rekordom od 995 minuta da ne prime gol...SVAKA IMA ČAST!!!!thumbup
......eto mali osvrt na nogomet tj. na FINALE LIGE PRVAKA ARSENAL-BARCELONA...
pozz i kiss:)

- 15:11 - kOmENtaRi (2) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.