srijeda, 17.05.2006.

....mislim stvarnooo...

napisala sm bila post priije 5 min pa mi ga je obrisalo...ubit ću se...
Inaće šta sam htijela reć...da..bila sam na hajdukovom chatu sa ivanom i bilo nam je super sve dok nije upao neki boys i počeo meni i hajduku je..t sve po spisku..inače ne bi reagirala ali kad je počeo vrijeđat torcidu i hajduk(koji mi puno znače ) poludila sam i izvrijeđala njega, zagreb, purgere(iako to nisam htjela). Stvarno me raspizdio i Ivan se izgleda naljutio i otisao sa chata...stvarno mi je zao i nisam tila ali nadam se da me razumijete...molim Boga da se pomirim s Ivanom jer mi je stvarno super i dečko je zakon....

- 20:21 - kOmENtaRi (2) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.