srijeda, 17.05.2006.

....boooooring.....again.....realy.....:(

Ovu školu treba zabranit...
Primjetila sam da svaki post započinjem žaljenjem na školu...a šta ću kad je tako...ali još mjesec danda i GOTOVO..
Postalo je jako vruće...ovu subotu bi se mogla ići zakupati....u more...hehe...jedva čekam jer mi je jako vruće..rofl

Dobila sam 3 iz geografije iako sam zaslužila 4, ai nema veze..moram dignut jednu ocjenu i prolazim s 5..zato se moram potrudit..jako, ali ovaj tjedan je krizma i neznam kako ću učit!!
Radimo tulum...ali smo platili čovjeka koji drži karaoke pa će nam doći i bit će super..jer mi smo prva generacija koja će napravit nešto normalno..mislim svake godine rade tulume a prije toga jedu sirovu kokoš...dolaze i nepozvani. Mi imamo spisak ljudi koji će doć i to je to i nadam se da će nam bit super..partysmijeh

Inače danas moram učit povijest i dicte iz latinskog , a ništa mi se ne da, najrađe bi se cili dan dopisivala s Ivanom...ej supere nam je zajebavamo se , umiremo od smijeha...
To bi bilo otprilike to...e da dobila sam i zadaćnicu (zadaću) 5...sve smo dobile 5...JAKO SAM PONOSNA...thumbup
POZZ thumbup i kiss

- 14:17 - kOmENtaRi (2) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.